Bassisten

3516 Profielen in de categorie "Bassisten"

(Let op! Alleen profielen waar minstens een instrument is ingevuld worden getoond!)

Sabon24 (Gitarist en Bassist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 08-01-2013, Instrument(en): Gitaar - Basgitaar

Jazzyjasper (Bassist en Gitarist)

Ik ben een 50+ bassist (fretloos) en gitarist. Ergens tussen groovy, jazzy, funky en relaxed in. Na jaren van ruige muziek en grote bands in dampende zalen wil ik vanaf nu eigenlijk kleine dingen doen. Semi-acoustisch. Piano/gitaar met cajon en bas-trio voor huiskamer en kleine kroegjes, liefst beetje lokaal. Op youtube linkje zie je een stukje... Lees meer »


Lid sinds: 03-01-2013, Instrument(en): Basgitaar - Gitaar

Basguitarista (Bassist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 02-01-2013, Instrument(en): Basgitaar

Govert (Bassist en Overige Muzikanten)

Playing music for some 20 odd years now. Started out on trumpet (not my thing) and quickly moved on to the guitar. As a necessity i started to play bass guitar and I found my tune. My most recent interments are the contrabass (double bass) and mandolin. I played many genres from top 40, bluegrass, folk punk, big band jazz to experimental jazz... Lees meer »


Lid sinds: 01-01-2013, Instrument(en): Basgitaar - Overig

Bas_Douma (Bassist en Gitarist)

Vanaf mijn 10de (1977) speel ik een combinatie van gitaar en basgitaar. Sinds mijn 16de in verschillende bands gespeeld, waarvan de laatste de bluesband 21grams was(bestaat helaas niet meer). Met 21grams ben ik me meer op de basgitaar gaan richten. Slaggitaar spelen kan ik ook. Met de verschillende bands heb ik onderstaande stijlen gespeeld. -... Lees meer »


Lid sinds: 30-12-2012, Instrument(en): Basgitaar - Gitaar

Tsol (Gitarist en Bassist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 27-12-2012, Instrument(en): Gitaar - Basgitaar

Herbkk (Bassist)

Bassist, Zeist, 51 jaar, Ik heb jaren in coverbands gespeeld, vooral het genre pop/disco/funk. Voor nu zoek ik een coverband, regio Utrecht-Amersfoort, om 1x per maand op te treden en hiervoor te oefenen. Ik vind het leuk vooral nummers van de afgelopen 10 jaar te spelen en minder de nummers uit de jaren zeventig/tachtig ect. Lees meer »


Lid sinds: 27-12-2012, Instrument(en): Basgitaar

Woodstocklover15 (Gitarist en Bassist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 27-12-2012, Instrument(en): Gitaar - Basgitaar

Caterpillar (Bassist en Toetsenist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 26-12-2012, Instrument(en): Basgitaar - Toetsen

Vibes2013 (Bassist)

Ik kom uit Den Haag, maar woon in Krommenie. Heb al meer dan 20 jaar ervaring in diverse stijlen van muziek en heb veel opgetreden in de Haagse muziek scene met bekenden en onbekenden. Mijn stijl van spelen is groovy, functioneel en steady. Ik ben opzoek naar een project naast de band waar ik dit moment in speel. Genre's: Pop, Soul, Funk maar ook... Lees meer »


Lid sinds: 20-12-2012, Instrument(en): Basgitaar

Harm24 (Gitarist en Bassist)

Utrecht, 27 jaar Ik speel gitaar en basgitaar. Ambitie om eigen werk te maken. Kan aardige arrangementen schrijven. Ervaring met optreden en opnemen. Heb verschillende instrumentale demo's liggen. Op zoek naar mede muzikanten om een toffe indie pop/rock band te beginnen. Invloeden: The Strokes, The Smiths, The National, The 1975, Interpol, Bon... Lees meer »


Lid sinds: 16-12-2012, Instrument(en): Gitaar - Basgitaar

Boreas1970 (Gitarist en Bassist)

Ik speel ruim 20 jaar gitaar, voornamelijk metal/rock. Stijl: Steve Vai, Yngwie Malmsteen, Metallica, Slayer. Flink wat bandervaring met optredens en cd opnemen. Nadat mijn metalband vorig jaar stopte wil ik nu weer aan de slag met iets nieuws. Niet per se metal en bij voorkeur zelfs iets rustiger, gitaarrock. Ik ben in het bezit van een prima... Lees meer »


Lid sinds: 16-12-2012, Instrument(en): Gitaar - Basgitaar

Zoe_Marilyn (Zanger/Zangeres en Bassist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 10-12-2012, Instrument(en): Vocalen - Basgitaar

Li'll Animal (Bassist en Drummer)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 07-12-2012, Instrument(en): Basgitaar - Drums

Martijn_orkz.nl (Bassist en Gitarist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 05-12-2012, Instrument(en): Basgitaar - Gitaar

MarcFransen (Bassist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 05-12-2012, Instrument(en): Basgitaar

J-cup (Bassist en Drummer)

ik ben jacob bron, ik ben 22 jaar en woon in sneek. ik speel bas in de band genaamd whom the gods would destroy. het is een progressieve mix van metal met her en der wat techno [Gebruik het contactformulier] zit op het friesland college in leeuwarden. de advertentie die ik heb geplaatst gaat over het beginnen van een pop/rock bandje in de stijl... Lees meer »


Lid sinds: 03-12-2012, Instrument(en): Basgitaar - Drums

Job1988 (Bassist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 03-12-2012, Instrument(en): Basgitaar

Guy d'Eaux (Bassist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 02-12-2012, Instrument(en): Basgitaar

Willemz1964 (Bassist en Zanger/Zangeres)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 02-12-2012, Instrument(en): Basgitaar - Vocalen