Profiel van Woodstocklover15 (Gitarist en Bassist)
Introductie
hallo.ik speel 2 jaar gitaar. ik hou van jaren 60 muziek.the beatles the who nirvana woodstock enzo. ik vind het leuk om met iemand gitaar of bass te spelen gr loes
Bespeelde instrument(en)
- Gitaar
→ bekijk alle gitaristen advertenties - Basgitaar
→ bekijk alle bassisten advertenties