Profiel van Woodstocklover15 (Gitarist en Bassist)

β˜† 19 keer bekeken

Introductie

hallo.ik speel 2 jaar gitaar. ik hou van jaren 60 muziek.the beatles the who nirvana woodstock enzo. ik vind het leuk om met iemand gitaar of bass te spelen gr loes

Bespeelde instrument(en)

Advertentie(s) van deze gebruiker