Bassisten

3516 Profielen in de categorie "Bassisten"

(Let op! Alleen profielen waar minstens een instrument is ingevuld worden getoond!)

Gekkebassist (Bassist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 20-10-2012, Instrument(en): Basgitaar

FlorV (Bassist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 19-10-2012, Instrument(en): Basgitaar

Spock1960 (Bassist en Gitarist)

Krasse knar met een heel ruim muzikaal interessegebied. Kan zo goed als geen noot lezen, maar weet me er al veertig jaar goed doorheen te slaan. Op dit moment gitarist/zanger bij coverband QSQ2, gitarist bij rockband Ponk en bassist bij de Kerkraadse dialektfolkband 't Jod Tsimmer. Lees meer »


Lid sinds: 18-10-2012, Instrument(en): Basgitaar - Gitaar

Gerd (Bassist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 18-10-2012, Instrument(en): Basgitaar

JurgenvanderSluis (Bassist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 18-10-2012, Instrument(en): Basgitaar

Bassbuff (Bassist en Producer)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 18-10-2012, Instrument(en): Basgitaar - Studio / producer

Janssen1205 (Bassist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 18-10-2012, Instrument(en): Basgitaar

Madmic (Bassist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 18-10-2012, Instrument(en): Basgitaar

Moorwen (Gitarist en Bassist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 18-10-2012, Instrument(en): Gitaar - Basgitaar

Mroekalea (Bassist en Producer)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 18-10-2012, Instrument(en): Basgitaar - Studio / producer

Jacobernard (Gitarist en Bassist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 18-10-2012, Instrument(en): Gitaar - Basgitaar

FUSE070 (Bassist en Gitarist)

HAAGSE band zoekt sologitarist (M / V). Muzikale richting: eigen strakke popsongs (momenteel een stuk of 25), beetje in de richting van The Beatles, Editors, Red Hot Chili Peppers, Radiohead, Talking Heads, enz. Stijlen: van strakke pop tot rocky ballads, zie: fuse070.webs.com, of zoek op Youtube naar 'fuse070'. Oefenen gebeurt een avond in de... Lees meer »


Lid sinds: 18-10-2012, Instrument(en): Basgitaar - Gitaar

Precision77 (Bassist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 18-10-2012, Instrument(en): Basgitaar

Wilmpie (Bassist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 17-10-2012, Instrument(en): Basgitaar

Frankhage (Bassist en Gitarist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 17-10-2012, Instrument(en): Basgitaar - Gitaar

Adam16 (Bassist en Zanger/Zangeres)

Ik ben begonnen met basgitaar spelen januari 2012, Ik pik het spelen snel op en m'n kunnen en ervaring is nu al te meten met mensen die 3 jaar hebben gespeeld. Ik heb zelf privé les. En speel met m'n beste vriend (hij is een gitarist) Ik ben een Grote fan van de Red Hot Chili Peppers en van hun kan ik ook een groot aantal nummers spelen. Lees meer »


Lid sinds: 17-10-2012, Instrument(en): Basgitaar - Vocalen

Gunnemens (Bassist en Gitarist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 17-10-2012, Instrument(en): Basgitaar - Gitaar

MichielvdD (Bassist)

33-jarige bassist (4 en 5 snarig, fretless en gefret) zoekt bijzondere projecten om op te starten of aan te sluiten. Inmiddels 18 jaar ervaring in (vooral) jazz, funk, soul, pop en rock. Nu op zoek naar bijzondere versmeltingen van genoemde genres en muzikanten met niveau en ervaring. De muziek moet vernieuwend, vooruitstrevend en uitdagend zijn.... Lees meer »


Lid sinds: 17-10-2012, Instrument(en): Basgitaar

Johnbrown (Bassist en Gitarist)

Ik ben een bassist van 30 jaar uit Winschoten met een hele brede muzieksmaak van rock tot soul, van Iggy Pop tot Ede Staal. Ik zoek een band om samen lekker muziek te maken en op te treden. Het liefst binnen een straal van 40km. Lees meer »


Lid sinds: 17-10-2012, Instrument(en): Basgitaar - Gitaar

Andemeister (Bassist en Gitarist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 16-10-2012, Instrument(en): Basgitaar - Gitaar