Profiel van Jazzyjasper (Bassist en Gitarist)

β˜† 19 keer bekeken

Introductie

Ik ben een 50+ bassist (fretloos) en gitarist. Ergens tussen groovy, jazzy, funky en relaxed in. Na jaren van ruige muziek en grote bands in dampende zalen wil ik vanaf nu eigenlijk kleine dingen doen. Semi-acoustisch. Piano/gitaar met cajon en bas-trio voor huiskamer en kleine kroegjes, liefst beetje lokaal.
Op youtube linkje zie je een stukje iphone-video waarop ik "white christmas" op een jazzy manier benader. Niet mijn bedoeling kerstliedjes te spelen, maar een jazzy interpretatie van bekende nummers vind ik ook prima. Als onderdeel van een begeleidingstrio voor een zangeres a la Margriet Sjoersdma, Gretchen Parlato, Kim Hoorweg o.i.d. houd ik me ook aanbevolen.

Bespeelde instrument(en)

Website:

https://www.youtube.com/watch?v=Z4pZq0EgvZk&feature=youtube_gdata_player

Advertentie(s) van deze gebruiker