Profiel van Bas_Douma (Bassist en Gitarist)

β˜† 29 keer bekeken

Introductie

Vanaf mijn 10de (1977) speel ik een combinatie van gitaar en basgitaar. Sinds mijn 16de in verschillende bands gespeeld, waarvan de laatste de bluesband 21grams was(bestaat helaas niet meer).

Met 21grams ben ik me meer op de basgitaar gaan richten. Slaggitaar spelen kan ik ook. Met de verschillende bands heb ik onderstaande stijlen gespeeld.
- Blues;
- Rock;
- Pop.

Bespeelde instrument(en)

Advertentie(s) van deze gebruiker