Bassisten

3516 Profielen in de categorie "Bassisten"

(Let op! Alleen profielen waar minstens een instrument is ingevuld worden getoond!)

Kelvin (Bassist en Gitarist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 07-11-2012, Instrument(en): Basgitaar - Gitaar

HansDirx (Gitarist en Bassist)

Ik ben gitarist, songschrijver en speel sinds de 80er jaren in Rotterdamse bands als Cry Havoc, Narcissus Rex en The Bride. Nu in de band Katie Kruel. Inspiratiebronnen: Neil Young, Stooges, Patti Smith, ACDC, Birthday Party, Swans, Alice In Chains, PJ Harvey, Melvins, QOTSA. Lees meer »


Lid sinds: 05-11-2012, Instrument(en): Gitaar - Basgitaar

Roger Paolo (Bassist en Gitarist)

39 jaar, uit Breda, 2 kinderen, 1 vriendin en muzikant dus. Ik heb 15 jaar opgetreden als DJ, daarvoor speelde ik als bassist in een aantal bands. Sinds het begin van dit jaar ben ik weer in bands aan het spelen, als invaller en gelegenheids ensembles. Lees meer »


Lid sinds: 03-11-2012, Instrument(en): Basgitaar - Gitaar

Oscar el mariachi (Bassist en Gitarist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 03-11-2012, Instrument(en): Basgitaar - Gitaar

Jasun (Bassist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 02-11-2012, Instrument(en): Basgitaar

M.B. (Bassist en Toetsenist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 01-11-2012, Instrument(en): Basgitaar - Toetsen

Lennard Franken (Bassist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 31-10-2012, Instrument(en): Basgitaar

Pjotr1965 (Bassist en Trombonist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 31-10-2012, Instrument(en): Basgitaar - Trombone

ArthurSieg (Toetsenist en Bassist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 29-10-2012, Instrument(en): Toetsen - Basgitaar

JedidjaLandsmark (Bassist)

Ik ben Jedidja en bijna 18 jaar en speel nu zo'n 2,5 jaar bas. Ik heb een jaar lang een muziek opleiding gedaan die me niet helemaal beviel, maar ik heb er wel veel geleerd. Ik zoek een bandje van ongeveer mijn leeftijd, het liefst Blues, Rock of Blues/Rock. Als je graag wilt leren bas spelen wil ik je ook wel helpen ik vraag er wel een klein... Lees meer »


Lid sinds: 25-10-2012, Instrument(en): Basgitaar

Koen Talen (Gitarist en Bassist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 23-10-2012, Instrument(en): Gitaar - Basgitaar

Johannes bijl (Bassist en Gitarist)

speel al vanaf mijn 15e jaar muziek en heb meer dan 100 nummers geschreven sommigen zijn ook uitgebracht. heb verleden jaar een songwriters contract gekregen van paramountsong.com in Nashville voor 1 van mijn nummers genaamd "You".die daarna van een beatles like song naar country transformeerde. nu wil ik een album maken met eigen nummers en... Lees meer »


Lid sinds: 23-10-2012, Instrument(en): Basgitaar - Gitaar

Sannetobben95 (Bassist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 23-10-2012, Instrument(en): Basgitaar

Larssidewalker (Bassist en Gitarist)

Hoi, ik ben Lars, 21 jaar oud en ik woon in alphen aan den rijn. ik heb ongeveer 4 jaar ervaring met basgitaar in bands, speel nog wat langer dan dat gitaar en sinds afgelopen jaar ook contrabas en orgel/piano. om mijn speelvaardigheid op een hoger niveau te krijgen zou ik graag samenspelen met anderen die geïnteresseerd zijn om jazz en blues te... Lees meer »


Lid sinds: 22-10-2012, Instrument(en): Basgitaar - Gitaar

Angenita (Bassist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 22-10-2012, Instrument(en): Basgitaar

StanEvers (Bassist en Gitarist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 21-10-2012, Instrument(en): Basgitaar - Gitaar

Skandaal (Bassist)

Skandaal is de unieke 6-mansformatie die sinds 2013 ska, rock en electro combineert. Skandaal is een echte feestband met onvervalste Nederlandstalige meezingteksten. Die soms een serieuze ondertoon hebben, maar waarbij alledaagse herkenbare thema’s een inspiratiebron zijn. Zij zetten superstrakke, melodieuze, sfeervolle en knallende optredens... Lees meer »


Lid sinds: 21-10-2012, Instrument(en): Basgitaar

Jobvdb (Gitarist en Bassist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 21-10-2012, Instrument(en): Gitaar - Basgitaar

Willemdaguide (Gitarist en Bassist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 21-10-2012, Instrument(en): Gitaar - Basgitaar

Irene1973 (Bassist en Gitarist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 20-10-2012, Instrument(en): Basgitaar - Gitaar