Bassisten

3516 Profielen in de categorie "Bassisten"

(Let op! Alleen profielen waar minstens een instrument is ingevuld worden getoond!)

Jbassist (Bassist)

Hallo, ik ben 18 jaar en op zoek naar een leuke band in de omgeving van Tilburg. Ik heb ongeveer 2,5 jaar baservaring waarvan het laatste jaar met band en optredens. Alhoewel ik nog niet heel lang bas speel, leer ik snel, ben ik enthousiast en heb ervaring met het maken van eigen nummers. Brede muzieksmaak: rock, indie, blues, jazz, funk. Alles... Lees meer »


Lid sinds: 14-04-2013, Instrument(en): Basgitaar

Foolen86 (Bassist en Drummer)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 14-04-2013, Instrument(en): Basgitaar - Drums

Bart Hennephof (Gitarist en Bassist)

Hallo mensen! Mijn naam is Bart Hennephof, ben sinds 2009 afgestudeerd als Master of Music aan de hogeschool van de Kunsten in Utrecht, en nu geef ik gitaarles in mijn studio, gelegen in Tilburg. Voor degenen die geinteresseerd zijn is er nog plek over, dus hierbij; Gitaarles voor alle niveau's, beginnend of gevorderd: - lezen/schrijven van... Lees meer »


Lid sinds: 12-04-2013, Instrument(en): Gitaar - Basgitaar

Bassvince (Bassist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 11-04-2013, Instrument(en): Basgitaar

Tijskleuters (Bassist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 10-04-2013, Instrument(en): Basgitaar

Htenbrink (Bassist en Zanger/Zangeres)

Mijn naam is Hans ten Brink. Mijn leeftijd is 64 jaar. Ik ben met een aantal leeftijdsgenoten een hobbyband begonnen met de muziekstijl jaren 50/60 en indorock en missen hierbij een zanger. Mijzelf en de andere bandleden hebben in de afgelopen jaren voldoende podium - ervaring opgedaan echter elke week optreden is voor ons geen must meer. het is... Lees meer »


Lid sinds: 10-04-2013, Instrument(en): Basgitaar - Vocalen

Adrian.cejas.37 (Bassist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 10-04-2013, Instrument(en): Basgitaar

Hgoossens64_hotmail.com (Bassist en Componist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 09-04-2013, Instrument(en): Basgitaar - Compositie

Sseline (Bassist)

Mijn naam is Seline van der Weert (24) 3de jaars student aan de HBA. Hier een stukje wat de Hermanbrood Academie over mij te zeggen heeft: Seline staat bekend om haar rauwe en stoere podiumverschijning, de wereld bewust maken van hoeveel méér muziek eigenlijk nog voor iedereen kan betekenen. Passie en volledige overgave in haar optredens... Lees meer »


Lid sinds: 09-04-2013, Instrument(en): Basgitaar

1200HorsePower (Gitarist en Bassist)

Wij "1200HP" (Twelve Hundred Horse Power) spelen eigen werk. Er staan ongeveer 15 nummers op de plank en zijn voor een groot gedeelte herschreven na het vertrek van voormalige lead-gitarist en drummer. Samen (Kevin op de bass en Patrick op gitaar) willen we door!! We spelen Hard-rock / Metal. Beetje in de stijl van Black Label Society. We... Lees meer »


Lid sinds: 09-04-2013, Instrument(en): Gitaar - Basgitaar

Iliaskerkeni (Bassist en Gitarist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 08-04-2013, Instrument(en): Basgitaar - Gitaar

Monkfield (Bassist en Trompettist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 08-04-2013, Instrument(en): Basgitaar - Trompet

Sherley (Bassist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 08-04-2013, Instrument(en): Basgitaar

Hille (Bassist en Violist)

Hallo, mijn naam is Hille Dussel, ben 14 en kom uit Stadskanaal. Ik ben een verschrikkelijk enthousiaste bassiste/violiste die op zoek is naar een band die in Groningen of Drenthe is. Ik vind het geen probleem om te gaan reizen, en ook leeftijd of geslacht maakt mij weinig uit. Het enigste wat ik wil is lol hebben met mensen die ook van muziek... Lees meer »


Lid sinds: 06-04-2013, Instrument(en): Basgitaar - Viool

Phillin (Bassist)

Ik ben een bassist die houdt van blues, rock en metal. Ik ben opzoek naar een band in de omgeving Lelystad, Almere, Dronten. Ik speel nu 11 jaar basgitaar. Ik heb in drie bands gezeten en verschillende keren opgetreden. Ik ben uit de bands gestapt omdat ik de instelling van de anderen niet de juiste vond. Ik wil er graag voor gaan om een zo goed... Lees meer »


Lid sinds: 01-04-2013, Instrument(en): Basgitaar

Ralph seventies rock liefhebber (Gitarist en Bassist)

Ik ben Ralph, Ik heb gespeeld in de volgende bands: Spiritual Dissolvent (Doom/death) - Gitaar Enraged (deathmetal) - Slaggitaar, bas The Eleventh Room (Funeral Doom) - Gitaar Tekhton ('prog' Doom) - Gitaar Fairytailors (Folk) - Gitaar Thujone (Singer/songwriter) - Bas en een beetje klarinet Ik hou ervan om met likeminded muzikanten lekkere... Lees meer »


Lid sinds: 31-03-2013, Instrument(en): Gitaar - Basgitaar

Bluesist (Bassist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 30-03-2013, Instrument(en): Basgitaar

Audleu (Bassist en Toetsenist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 24-03-2013, Instrument(en): Basgitaar - Toetsen

Cas_mooij (Bassist)

Hallo, Ik ben Cas Mooij, en maak zo'n 13 jaar muziek. Als bassist ben ik ervaren, zowel met eigen werk, covers en jamsessies. Ik ben ge?nteresseerd in praktisch elke muzieksoort. Als bassist zou ik in een gevorderde band willen spelen. In een beginnende band zou ik eventueel willen drummen of gitaarspelen. Verder heb ik mijn eigen vrijblijvende... Lees meer »


Lid sinds: 21-03-2013, Instrument(en): Basgitaar

Jcamilo (Drummer en Bassist)

Ik drum nu 9 jaar, Ik heb ongeveer 4 jaar ervaring gehad met het samenspelen in een band. helaas in 2010 zijn we uitelkaar gegaan omdat ik een jaartje naar spanje ging om in het warme zuiden van de zon te genieten. Alleen nu ben ik zin om weer flink aan de bak te gaan! Ik ben op zoek naar een gezellige band om mee te jammen en optreden. Ik ben... Lees meer »


Lid sinds: 17-03-2013, Instrument(en): Drums - Basgitaar