Bassisten

3516 Profielen in de categorie "Bassisten"

(Let op! Alleen profielen waar minstens een instrument is ingevuld worden getoond!)

Friso (Gitarist en Bassist)

Ik speel elektrisch gitaar (rock, jazz-rock, progressive, space), akoestisch gitaar (songwriting) en basgitaar. Ik speel graag op jamsessies en kan dus redelijk improviseren en direct invallen. Ik mag graag een solo'tje weggeven maar uiteindelijk ligt mijn hart bij het spelen van uitgebreide progressive rock composities die ik zelf kan schrijven.... Lees meer »


Lid sinds: 22-05-2013, Instrument(en): Gitaar - Basgitaar

Joostbaks (Bassist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 16-05-2013, Instrument(en): Basgitaar

Headbanger Steve (Gitarist en Bassist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 15-05-2013, Instrument(en): Gitaar - Basgitaar

GeertGrootjans (Bassist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 15-05-2013, Instrument(en): Basgitaar

Kelsitjee (Bassist en Zanger/Zangeres)

Hey, ik ben Kelsi, 18 jaar, en kom uit Wageningen. Ik speel basgitaar met mijn Squier Musicmaster en klein Fender versterkertje die toch nooit harder gaat dan een kwart van z'n vermogen. Ik speel nu ongeveer 3 jaar geloof ik, maar heb al veel langer ervaring met muziek *kuchkeyboarddiplomaAkuch*... Jah ik was als klein meisje dol op keyboard... Lees meer »


Lid sinds: 13-05-2013, Instrument(en): Basgitaar - Vocalen

RdeH (Bassist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 10-05-2013, Instrument(en): Basgitaar

Theblacknotes (Gitarist en Bassist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 10-05-2013, Instrument(en): Gitaar - Basgitaar

Japiooh_planet.nl (Bassist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 08-05-2013, Instrument(en): Basgitaar

Milad (Bassist en Zanger/Zangeres)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 02-05-2013, Instrument(en): Basgitaar - Vocalen

Baukjex (Gitarist en Bassist)

Ik ben Baukje, 18 jaar en speel (bas)gitaar. Ik speel rond de 3/4 jaar en zou heel graag in een band willen spelen. Ik heb hier nog weinig ervaring mee, maar wil heel graag leren! Ik ben in voor rock, hardrock, indie maar ook andere genre's. Lees meer »


Lid sinds: 01-05-2013, Instrument(en): Gitaar - Basgitaar

Thessa28 (Gitarist en Bassist)

Ik speel nu ongeveer 4/5 jaar gitaar en sinds een jaar ook bass. Ik speel/heb in meerdere bands gespeeld, maar ik vind het niet de juiste richting opgaan. Vandaar dat ik opzoek ben naar iets serieuzers. Stijlen die ik leuk vind zijn: Indie, post-punk, ska, new wave en altijd een beetje pop. Lees meer »


Lid sinds: 27-04-2013, Instrument(en): Gitaar - Basgitaar

Angel Bassfunk (Bassist)

Bass player 30 years old with more than 13 years of experience semi-professional, living in Amsterdam for 2 years and half looking for a funk-soul-reggae project. I´ve played in several funk, soul, reggae and rock projects in Spain and Amsterdam. [Gebruik het contactformulier] I can provide links playing live. Lees meer »


Lid sinds: 23-04-2013, Instrument(en): Basgitaar

Wh0so3ver (Bassist en Gitarist)

Ik speel voornamelijk rock/metal Ik ben voornamelijk een bassist. Maar ik heb voordat ik met bassen, al ongeveer 4 jaar gitaar gespeeld! Gitaar doe ik natuurlijk ook met plezier, maar mijn voorkeur gaat uit naar bass! het liefste wil ik gewoon een band die graag eigen nummers maakt, een coverband is wel leuk, maar ik maak liever zelf nummers,... Lees meer »


Lid sinds: 23-04-2013, Instrument(en): Basgitaar - Gitaar

TrompNiek (Trompettist en Bassist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 22-04-2013, Instrument(en): Trompet - Basgitaar

Stefan sonneville (Bassist)

Mijn naam is Stefan 37 jaar en Ben pas op 23e jarige leeftijd gaan bassen, en in een band gezeten in genre jaren 60, 70 muziek. Aantal jaren later heb ik indorock gespeeld( rock and roll, andy tielman) en heb daarbij veel op t podium gestaan zoals pasar malam in den haag, arnhem etc. Na het indorock muziek ben weer wat breder qua genre gaan spelen... Lees meer »


Lid sinds: 20-04-2013, Instrument(en): Basgitaar

Bartjjjeee (Bassist)

Hallo daar, Ik ben Bart, 22 jaar, en zoek een toffe band die serieus probeert door te breken! Ik ben woonachtig in Maarssen ( Utrecht ) Speel sins mijn 12e al bass, en hoop hier een paar goeie muziekanten te vinden, die net zoals ik de passie hebben voor muziek! Zelf hou ik van Pop/Rock, denk aan KANE Zelf heb ik al band/podium/studio... Lees meer »


Lid sinds: 18-04-2013, Instrument(en): Basgitaar

Robby W (Gitarist en Bassist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 16-04-2013, Instrument(en): Gitaar - Basgitaar

Joris taal (Bassist en Gitarist)

Jaren lang in de band I kissed Charles gezetten, semi pro of iets dergelijks. In ieder geval toffe zaken gedaan als Paradiso, zwarte cross en allemaal andere fantastische bijeenkomsten. In verband met een toen lopende studie gestopt en inmiddels weer opzoek naar leuk samenspel.zoals in de advertentie te lezen is beschik ik over eigen gear,... Lees meer »


Lid sinds: 16-04-2013, Instrument(en): Basgitaar - Gitaar

MichaelJoshuaYonata (Gitarist en Bassist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 16-04-2013, Instrument(en): Gitaar - Basgitaar

Stephieej (Drummer en Bassist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 14-04-2013, Instrument(en): Drums - Basgitaar