Profiel van Stefan sonneville (Bassist)
Introductie
Mijn naam is Stefan 37 jaar en Ben pas op 23e jarige leeftijd gaan bassen, en in een band gezeten in genre jaren 60, 70 muziek. Aantal jaren later heb ik indorock gespeeld( rock and roll, andy tielman) en heb daarbij veel op t podium gestaan zoals pasar malam in den haag, arnhem etc. Na het indorock muziek ben weer wat breder qua genre gaan spelen richting de pop en RnB en soul muziek.
Nu ben ik opzoek naar de juiste mensen/band die de genre RnB speelt zoals Mariah Carey, joss stone, boyz 2 men etc. Ik heb even een jaartje stil gestaan, maar nu begint het wel weer te kriebelen on lekker te gaan spelen. Dus zoeken jullie een bassist , stuur me dan een berichtje.
Bespeelde instrument(en)
- Basgitaar
→ bekijk alle bassisten advertenties