Profiel van Wh0so3ver (Bassist en Gitarist)
Introductie
Ik speel voornamelijk rock/metal
Ik ben voornamelijk een bassist.
Maar ik heb voordat ik met bassen, al ongeveer 4 jaar gitaar gespeeld!
Gitaar doe ik natuurlijk ook met plezier, maar mijn voorkeur gaat uit naar bass!
het liefste wil ik gewoon een band die graag eigen nummers maakt, een coverband is wel leuk, maar ik maak liever zelf nummers, gewoon jammen en improvisatie is meer mijn ding!
Bespeelde instrument(en)
- Basgitaar
→ bekijk alle bassisten advertenties - Gitaar
→ bekijk alle gitaristen advertenties