Profiel van Joris taal (Bassist en Gitarist)
Introductie
Jaren lang in de band I kissed Charles gezetten, semi pro of iets dergelijks. In ieder geval toffe zaken gedaan als Paradiso, zwarte cross en allemaal andere fantastische bijeenkomsten. In verband met een toen lopende studie gestopt en inmiddels weer opzoek naar leuk samenspel.zoals in de advertentie te lezen is beschik ik over eigen gear, rickenbacker, Fender percission, afgeragde squire en nog [Gebruik het contactformulier] speel ik over mijn Fender bassman want cool! Ik beschik ook nog over een Elk amp. Vraag me niet waar die vandaan komt en waarom maar het is een geniaal apparaat!
Ik hou van samen muziekjes in elkaar zetten of toffe (foute) covers spelen. Daarnaast ben ik niet vies van een beetje performance neerzetten of een rare verkleed partij. Kortom het kan mij niet gek genoeg.
Bespeelde instrument(en)
- Basgitaar
→ bekijk alle bassisten advertenties - Gitaar
→ bekijk alle gitaristen advertenties