Profiel van Kelsitjee (Bassist en Zanger/Zangeres)

β˜† 13 keer bekeken

Introductie

Hey, ik ben Kelsi, 18 jaar, en kom uit Wageningen.

Ik speel basgitaar met mijn Squier Musicmaster en klein Fender versterkertje die toch nooit harder gaat dan een kwart van z'n vermogen. Ik speel nu ongeveer 3 jaar geloof ik, maar heb al veel langer ervaring met muziek *kuchkeyboarddiplomaAkuch*... Jah ik was als klein meisje dol op keyboard spelen maar daar ben ik nu toch iets te oud voor geworden. Ik heb drie maanden basles gevolgd om mezelf de juiste technieken aan te leren, en heb daarna besloten dat ik de rest zelf aan kon leren. De Red Hot Chili Peppers hebben mij fingerpicking en slappen (Tell Me Baby!) geleerd en ik kan ook met plectrum spelen. Maar mijn voorkeur gaat echt uit naar fingerpicking. Ik kan onder het bassen ook wat achtergrondzang doen.

Ik hou van indie/pop/electronic: White Lies, The Kooks, CHVRCHES, Kasabian, Biffy Clyro, The 1975, Peace, MGMT.

Vragen? Contact me!

Bespeelde instrument(en)

Advertentie(s) van deze gebruiker