Profiel van Thessa28 (Gitarist en Bassist)
Introductie
Ik speel nu ongeveer 4/5 jaar gitaar en sinds een jaar ook bass. Ik speel/heb in meerdere bands gespeeld, maar ik vind het niet de juiste richting opgaan. Vandaar dat ik opzoek ben naar iets serieuzers. Stijlen die ik leuk vind zijn: Indie, post-punk, ska, new wave en altijd een beetje pop.
Bespeelde instrument(en)
- Gitaar
→ bekijk alle gitaristen advertenties - Basgitaar
→ bekijk alle bassisten advertenties