Bassisten

3516 Profielen in de categorie "Bassisten"

(Let op! Alleen profielen waar minstens een instrument is ingevuld worden getoond!)

Erik Jansen (Bassist en Gitarist)

Ik ben een bassist die altijd probeert met mooie melodische baslijnen een strak ritme neer te leggen. Dat creëert samen met de drummer een fundament, waarop de rest kan invullen en als geheel beter klinkt. Voorkeur voor pop, rock, blues, maar eigenlijk alle swingende muziek. Als er maar gevoel achter zit. Vroeger in verschillende bandjes... Lees meer »


Lid sinds: 10-10-2014, Instrument(en): Basgitaar - Gitaar

Vulderken (Bassist en Overige Muzikanten)

Hoi ben (contra) bassist afkomstig uit Brussel, maar woon sinds een paar jaar in Gent. Ik ben 38 jaar oud en al van mijn 15de bezeten door de basgitaar. Sinds een jaar is de contrabas komen meebijten ;-) Ben op zoek naar muzikanten om iets uit de grond te stampen of eventueel ook op zoek om een bestaande band te vervoegen. Ik sta open voor veel... Lees meer »


Lid sinds: 07-10-2014, Instrument(en): Basgitaar - Overig

Joe van de Velde (Bassist en Gitarist)

Mijn naam is Joe van de Velde. Ik speel allerlei instrumenten, zoals gitaar, basgitaar, mondharmonica, een klein beetje ukelele. Zingen kan ik ook. Ik heb tussen de 15 en 20 jaar ervaring met spelen in bands. Daarnaast heb ik ook veel podiumervaring. Ik schrijf zelf songs en songteksten. In de laatste 2 bands heb ik respectievelijk gebasst/backing... Lees meer »


Lid sinds: 07-10-2014, Instrument(en): Basgitaar - Gitaar

Jamesway (Bassist en Drummer)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 05-10-2014, Instrument(en): Basgitaar - Drums

Michel_bassist (Bassist en Gitarist)

46 jarige bassist en muziekliefhebber sinds The day i was born. Vooral rock en alles erom heen van jaren 70 tot nu. Daarnaast ook af en toe op de gitaar te vinden en sinds kort ook backing vocals. Muziek is: samen energie creëren door mooie muziek te maken en veel plezier te hebben. Lees meer »


Lid sinds: 05-10-2014, Instrument(en): Basgitaar - Gitaar

JelleSchepers (Gitarist en Bassist)

Ik ben 18 jaar woon in Nieuw-Schoonebeek. Ik zit in een band met mijn broertje (16) hij drumt en speelt gitaar. We hebben al een paar keer opgetreden. En hebben een eigen oefenruimte. We zoeken nog een bassist. We zingen eigenlijk zelf maar als we nog een goede zanger krijgen zal dat helemaal top zijn. We willen zelf nummers schrijven en covers... Lees meer »


Lid sinds: 01-10-2014, Instrument(en): Gitaar - Basgitaar

GeertH (Drummer en Bassist)

Hallo, Ik ben Geert en ik kan wel zeggen dat muziek maken een van mijn favoriete bezigheden is. Als klein jongetje begonnen met slagwerk in een marchingband, verder een tijd gedrumd in een fanfareorkest. Verder acht jaar les gehad. Op dit moment speel ik zo nu en dan wat in een muziekgroepje in een kerk. Ook heb ik niet lang geleden een basgitaar... Lees meer »


Lid sinds: 29-09-2014, Instrument(en): Drums - Basgitaar

Huubke1962 (Bassist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 24-09-2014, Instrument(en): Basgitaar

Jeroenska (Bassist)

Ik speel nu ruim 3 jaar basgitaar en van het begin aan in verschillende bandjes gezeten in de hard- en metalcore richting. Mijn muzikale horizon is daarentegen veel breder dus ik ben altijd open voor nieuwe dingen. Op dit moment speel ik bas in een nog naamloos hardcorebandje wat ik samen met anderen twee maanden geleden opgericht heb. Lees meer »


Lid sinds: 15-09-2014, Instrument(en): Basgitaar

AndreasM (Bassist en Producer)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 13-09-2014, Instrument(en): Basgitaar - Studio / producer

Dbloem (Drummer en Bassist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 12-09-2014, Instrument(en): Drums - Basgitaar

Sjrake (Bassist en Trombonist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 10-09-2014, Instrument(en): Basgitaar - Trombone

Olafw (Bassist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 09-09-2014, Instrument(en): Basgitaar

Bogee (Bassist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 08-09-2014, Instrument(en): Basgitaar

MrBassX (Bassist en Componist)

Ik ben een bassist en producer. Op 12 begonnen met klassieke gitaar lessen op muziek (hoge) school. Uitvoeringen bij verschillende gelegenheden als solist en een uniek optreden met gitaar ledigende Harry Sacksioni Op 22 jaar begonnen met cursussen in de elektronische muziek en compositie aan Centrum Elektronische Muziek (CEM) Arnhem. Werkten... Lees meer »


Lid sinds: 07-09-2014, Instrument(en): Basgitaar - Compositie

Bukemp (Bassist en Gitarist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 04-09-2014, Instrument(en): Basgitaar - Gitaar

Thijsd89 (Bassist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 03-09-2014, Instrument(en): Basgitaar

Mmmmaurice (Bassist en Gitarist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 01-09-2014, Instrument(en): Basgitaar - Gitaar

Loutjek (Gitarist en Bassist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 27-08-2014, Instrument(en): Gitaar - Basgitaar

Borus55 (Gitarist en Bassist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 24-08-2014, Instrument(en): Gitaar - Basgitaar