Bassisten

3516 Profielen in de categorie "Bassisten"

(Let op! Alleen profielen waar minstens een instrument is ingevuld worden getoond!)

Neals (Gitarist en Bassist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 18-11-2014, Instrument(en): Gitaar - Basgitaar

Pontimic (Bassist en Gitarist)

Michel,42jaar, bassist sinds mijn 14e, gitarist sinds 17e. Stijlen\bands: Queens of the stoneage, Jack White, godflesh, enz..... Vorige band was een garage/noiseband Prole http://youtu.be/t4cs8GJmQT4?list=UUeMVfybwyUw98EASekCzj9w en: http://youtu.be/HNab8qzJBbY Zoek een leuke Stoner/Shoegaze/Garage band. Omgeving Drachten Groningen,Leeuwarden,... Lees meer »


Lid sinds: 16-11-2014, Instrument(en): Basgitaar - Gitaar

Matty Orfanelli (Gitarist en Bassist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 15-11-2014, Instrument(en): Gitaar - Basgitaar

FrancescoFuzz (Bassist en Componist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 11-11-2014, Instrument(en): Basgitaar - Compositie

_micro (Gitarist en Bassist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 11-11-2014, Instrument(en): Gitaar - Basgitaar

Johanrinus (Bassist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 10-11-2014, Instrument(en): Basgitaar

Merel_x (Gitarist en Bassist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 06-11-2014, Instrument(en): Gitaar - Basgitaar

Mario Mulders (Bassist en Gitarist)

Hallo mede muzikanten, Ik maak vanaf mijn 14e muziek in allerlei bands. Meestal zijn dat coverbands maar altijd heb ik gecomponeerd en teksten geschreven en die eigen muziek ingebracht in de coverbands voor de afwisseling. Ik ben als gitarist begonnen en later erbij gaan zingen. De laatste jaren ben ik ook als bassist actief, nog steeds componeer... Lees meer »


Lid sinds: 06-11-2014, Instrument(en): Basgitaar - Gitaar

M.Miedema (Bassist)

Ik vind Radiohead helemaal te gek. De onverwachte klanken, harmonieën, soms warm, soms krijsend, rockend, gevoelig. Wat ik wil is experimenteren, eigen werk, samen uitwerken, bijzondere nummers met kop en staart, toewerken naar een setlist, optredens. Gaat me om een origineel geluid. Na een paar jaar hobbymatig als bassist in rockbands, heb ik... Lees meer »


Lid sinds: 30-10-2014, Instrument(en): Basgitaar

Nico007 (Bassist)

Hallo allemaal! Mijn naam is Nico Groenenberg en ik ben 24 jaar. Ik houd enorm veel van muziek en speel zelf basgitaar. Ik heb een tijdje in een band gezeten, maar die bestaat niet meer. Heb al wat optreden's geven in Rotterdam, (meerderen malen) Leiden, meerderen malen Amsterdam, Spijkenisse, Omdat we gewoon aan persoonlijkheid niet bij elkaar... Lees meer »


Lid sinds: 27-10-2014, Instrument(en): Basgitaar

Edgar (Bassist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 27-10-2014, Instrument(en): Basgitaar

ChrisVerstralen (Bassist)

Hi! Mijn naam is Chris, ben 23 jaar en woonachtig in Scheveningen. Ik speel sinds 3 jaar bas en ben op zoek naar een hobbyband waar ik ervaring kan op doen en vooral veel plezier mee kan beleven! Ik ben muzikaal, heb veel passie, ik leer snel en vind alles wel leuk om te spelen. Ik heb ook 3 jaar ervaring met drums, 1 jaar acoustische gitaar... Lees meer »


Lid sinds: 26-10-2014, Instrument(en): Basgitaar

Rolandboer (Bassist)

Ruim 2 jaar bassist, 1,5 jaar bandervaring, eenmalig ervaring met optreden, geen opname ervaring op een zeer eenvoudig opgenomen demo. Op zoek naar een band in Groningen in de stijl van indie/hardrock, bands ter inspiratie: Crossfade, Green lizard, Paceshifters, Blink 182, Foals, Franklin Zoo en Rise Against. Basgitaren & versterkers: Fender mark... Lees meer »


Lid sinds: 26-10-2014, Instrument(en): Basgitaar

TurBo B (Bassist en Gitarist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 25-10-2014, Instrument(en): Basgitaar - Gitaar

AnthonyB (Bassist en Gitarist)

Ik ben 54 jaar en ben ooit als solo artiest begonnen onder de naam : Anthony Brooks., genre bestond uit: Rock& Roll, schlagers, pop en Nederlandstalige muziek maar eigenlijk van alles wat. Vanaf 1989 ben ik 10 jaar actief geweest bij de Dixie Aces als zanger / slaggitarist. Na deze periode weer gericht op solo projecten. Sinds 2010 tot en met... Lees meer »


Lid sinds: 21-10-2014, Instrument(en): Basgitaar - Gitaar

Snuijt (Bassist en Gitarist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 20-10-2014, Instrument(en): Basgitaar - Gitaar

Lilomarybecca (Bassist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 16-10-2014, Instrument(en): Basgitaar

JJ95 (Gitarist en Bassist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 14-10-2014, Instrument(en): Gitaar - Basgitaar

Muslih (Bassist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 11-10-2014, Instrument(en): Basgitaar

Stijnvdb87 (Bassist)

Hey ik ben Stijn! 30 jaar. Woon in Utrecht Ervaring: - viool (van mn 7e tot 15e), in meerdere jeugdorkesten - contrabas (2 jaar gedaan, 13 jaar geleden :-)) - Basgitaar vanaf m'n 15e Bands: Sinds 2006 in meerdere bands in verschillende stijlen gespeeld (Pop, Hiphop, (alt)rock, Funkrock). Hiermee in verschillende mooie podia opgetreden (oa Hedon,... Lees meer »


Lid sinds: 11-10-2014, Instrument(en): Basgitaar