Bassisten
3516 Profielen in de categorie "Bassisten"
F.derriks (Gitarist en Bassist)
Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.
Ronbrouns (Bassist en Gitarist)
Ik ben bassist in een rockband we zoeken een drummer en gitarist voor ons rockbandje.We spelen eigen werk en covers.denk hieraan Cranberries Neil Youngh Brian Adams Stones ed. de band bestaat uit 1 gitarist en een ikzelf op de basen twee zangeressen We oefenen in Arnhem-Zuid in de buurt van winkelcentrum Kronenburg. Jongerencentrum de Madser. We... Lees meer »
Jules071 (Bassist en Toetsenist)
Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.
Gainzbourg (Bassist en Gitarist)
Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.
Bassangel (Bassist)
Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.
Tomdg (Gitarist en Bassist)
Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.
Vga1979 (Gitarist en Bassist)
Hobby gitarist en bassist met brede smaak. 35 en woonachtig in Amersfoort. Ik heb 10 jaar in bands gespeeld. Vervolgens door werk en kinderen ook 15 jaar niet meer in bands gespeeld. Op dit moment heb ik alleen de ambitie om voor de fun samen te spelen. Ik ben op dit moment zeker niet van plan op te gaan treden, mocht dat uiteindelijk zo... Lees meer »
Meraki (Bassist en Gitarist)
Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.
Martijn_bassist (Bassist)
Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.
Waldirzinho7cordas (Bassist en Overige Muzikanten)
Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.
Anykey music (Bassist en Gitarist)
Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.
Videobuff (Bassist)
Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.
Spinal tap (Bassist en Gitarist)
Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.
Dirk12 (Bassist en Gitarist)
Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.
Tessa Homan (Zanger/Zangeres en Bassist)
Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.
Martbas (Bassist)
hey! ik ben een bassist en ben op zoek naar een 80's coverband. in de omgeving van rotterdam. een bestaande band is prima,maar iets opstarten is ook geen probleem. mocht je interesse en/of vragen hebben,laat maar komen.groeten. Lees meer »
Fietsventiel (Drummer en Bassist)
Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.
Sanny907 (Bassist)
Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.
JoeCapuchino (Gitarist en Bassist)
Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.
Tvdeutekom97_gmail.com (Gitarist en Bassist)
Ik ben Tessa van Deutekom en ben gitariste. Ik ken de basis van de keyboard en de basgitaar. Ik speel zelf graag rock, maar ben ook in voor andere muziek. Ik woon in Oss. Ik heb zelf een band die bestaat uit mensen van 12 tot 17 jaar uit Oss en omgeving. De naam van de band is 'Thunder Eagles' Sinds 28 januari 2014 zijn wij als band compleet. Onze... Lees meer »