Bassisten

3516 Profielen in de categorie "Bassisten"

(Let op! Alleen profielen waar minstens een instrument is ingevuld worden getoond!)

SvenH22 (Bassist en Gitarist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 24-01-2015, Instrument(en): Basgitaar - Gitaar

RdeWit (Bassist en Drummer)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 22-01-2015, Instrument(en): Basgitaar - Drums

Gerritzaltbommel (Bassist en Saxofonist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 22-01-2015, Instrument(en): Basgitaar - Saxofoon

Jesse1234 (Bassist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 21-01-2015, Instrument(en): Basgitaar

MrBassman (Bassist en Zanger/Zangeres)

Jeroen Pronk, 41, vader en gehuwd. Podiumervaring vanaf 1996, en erg muzikaal aangelegd. Grootste passies in het leven: mijn gezin, muziek, DJ-en, darts en voetbal. Ben in het bezit van een 2-tal basgitaren, 1x Ibanez SR640 4-string en 1x OLP (Musicman Clone) 5-string. Daarnaast voor zang in het bezit van een Boss VE-20 Vocal Performer. Lees meer »


Lid sinds: 20-01-2015, Instrument(en): Basgitaar - Vocalen

BarryBass (Bassist)

Barry Bressers, 19 jaar oude bassist met 5 jaar ervaring. Muzikale voorkeur gaat vooral naar Hard en Alternative Rock zoals; Alter Bridge, Foo Fighters en Royal Blood. Verder verdiep ik me ook in andere genres, zoals Funk and Jazz. Muzikale voorbeelden voor mij zijn Marcus Miller, Victor Wooten en Brian Marshall. Lees meer »


Lid sinds: 19-01-2015, Instrument(en): Basgitaar

Yourivanhien (Bassist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 17-01-2015, Instrument(en): Basgitaar

Jostheeuwen (Bassist en Zanger/Zangeres)

Hallo, leuk dat je mijn profiel even wilt lezen! Ik ben een enthousiaste, vriendelijke muzikant, 41 jaar, met een ruime podiumervaring. Ik ben op zoek naar een leuke, gezellige band om in te spelen. Hierbij vind ik de sfeer tussen de bandleden, en de interactie met het publiek erg belangrijk. Qua stijl kan je met mij alle kanten op, maar ik heb... Lees meer »


Lid sinds: 17-01-2015, Instrument(en): Basgitaar - Vocalen

Jaspervdv (Gitarist en Bassist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 15-01-2015, Instrument(en): Gitaar - Basgitaar

Rob walterbos (Bassist)

Na 6 jaar les wilde ik zien of ik ver genoeg ben om met andere muzikanten samen te spelen. Na ongeveer 2 jaar samen met een gitarist te hebben geoefend nu sinds kort contact met een drummer en nu nog opzoek naar een zangeres. De voorkeur gaat uit naar spelen van rock, pop, blues in de ruimste zin. Andere genres sta ik voor open afhankelijk van het... Lees meer »


Lid sinds: 14-01-2015, Instrument(en): Basgitaar

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 14-01-2015, Instrument(en): Basgitaar

Joris Hoevenberg (Bassist en Gitarist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 13-01-2015, Instrument(en): Basgitaar - Gitaar

Heuvemar6 (Bassist)

Hallo, Ik ben Marjan een bassiste van 48 jaar en nu 2 en een half jaar aan het bassen. Op het moment speel ik in een band gevormd door de muziekschool, maar ben op zoek naar een band met meer ervaren mensen die mij mee kunnen trekken naar een hoger niveau, zodat ik beter kan leren bassen. Ik ben erg gedreven (oefen tot bloedens toe) en mis dat bij... Lees meer »


Lid sinds: 11-01-2015, Instrument(en): Basgitaar

Pimster1314 (Zanger/Zangeres en Bassist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 08-01-2015, Instrument(en): Vocalen - Basgitaar

Cpt_Walrus (Bassist en Gitarist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 08-01-2015, Instrument(en): Basgitaar - Gitaar

Palomino (Gitarist en Bassist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 06-01-2015, Instrument(en): Gitaar - Basgitaar

Fabian Rene (Bassist en Violist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 06-01-2015, Instrument(en): Basgitaar - Viool

Mdslutter (Gitarist en Bassist)

Ik speel gitaar en basgitaar. Ik heb in de volgende bands gespeeld: - Dor Deadeloth (blackmetal) - gitaar - Control Human Delete (industrial blackmetal) - gitaar - BleiFrei (metal/ hardcore) - gitaar - Fangor (avantgarde blackmetal) - basgitaar - King Fool (progressive metal) - gitaar - Where Vultures Feast (Deathmetal) - gitaar Lees meer »


Lid sinds: 04-01-2015, Instrument(en): Gitaar - Basgitaar

Hanny-s (Bassist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 04-01-2015, Instrument(en): Basgitaar

Pieter_ (Bassist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 03-01-2015, Instrument(en): Basgitaar