Profiel van Joe van de Velde (Bassist en Gitarist)

β˜† 23 keer bekeken

Introductie

Mijn naam is Joe van de Velde. Ik speel allerlei instrumenten, zoals gitaar, basgitaar, mondharmonica, een klein beetje ukelele. Zingen kan ik ook. Ik heb tussen de 15 en 20 jaar ervaring met spelen in bands. Daarnaast heb ik ook veel podiumervaring. Ik schrijf zelf songs en songteksten. In de laatste 2 bands heb ik respectievelijk gebasst/backing vocals en gitaar/lead vocals gedaan. Hoogtepunten in mijn muzikale carrière waren een optreden in het Paard van Troje (Den Haag), de Supermarkt (Den Haag) en spelen met de muzikanten van Joe and the Drummer.

Bespeelde instrument(en)

Advertentie(s) van deze gebruiker