Profiel van JelleSchepers (Gitarist en Bassist)

β˜† 29 keer bekeken

Introductie

Ik ben 18 jaar woon in Nieuw-Schoonebeek. Ik zit in een band met mijn broertje (16) hij drumt en speelt gitaar. We hebben al een paar keer opgetreden. En hebben een eigen oefenruimte. We zoeken nog een bassist. We zingen eigenlijk zelf maar als we nog een goede zanger krijgen zal dat helemaal top zijn.
We willen zelf nummers schrijven en covers doen. ligt eraan wat beter uitvalt.

Bespeelde instrument(en)

Advertentie(s) van deze gebruiker