Profiel van GeertH (Drummer en Bassist)

β˜† 24 keer bekeken

Introductie

Hallo,

Ik ben Geert en ik kan wel zeggen dat muziek maken een van mijn favoriete bezigheden is. Als klein jongetje begonnen met slagwerk in een marchingband, verder een tijd gedrumd in een fanfareorkest. Verder acht jaar les gehad. Op dit moment speel ik zo nu en dan wat in een muziekgroepje in een kerk. Ook heb ik niet lang geleden een basgitaar gekocht en doe ik een poging mezelf te leren daar muziek uit te krijgen.

Ik ben nu op zoek naar een band waar ik wat meer in kwijt kan, liefst een beetje in de folk/pop/rock-hoek, maar mijn smaak is breed.

Bespeelde instrument(en)

Advertentie(s) van deze gebruiker