Gitaristen
7770 Profielen in de categorie "Gitaristen"
GuitarK (Gitarist en Bassist)
Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.
Chiel van Son (Gitarist)
Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.
Guitarist767 (Gitarist en Bassist)
Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.
Lithinius (Gitarist en Zanger/Zangeres)
Ik ben 21 jaar oud (22 in maart) en ik speel ongeveer 12 jaar gitaar. Sinds een jaar ben ik bezig met zang en screams. Ik zit momenteel al een jaar bij de band Lycaon (dark/doom metal) waarbij ik lead gitaar speel en back-up vocals doe. Lees meer »
Georgewpol (Gitarist)
Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.
JetosinthePoet (Bassist en Gitarist)
Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.
JMWFrenken (Zanger/Zangeres en Gitarist)
Mijn naam is Jannie Frenken. Van vroeger af aan, heb ik al interesse in muziek. In groep 5 en 6 van de basisschool, heb ik blokfluit gespeeld. Later ging ik op keyboardles... en nog wat later, wilde ik gitaar leren spelen. Uiteindelijk kon ik er niet omheen, dat wat ik echt wilde doen 'zingen' was! Vandaar dat ik sinds 3 jaar zangles volg en... Lees meer »
Mikevandijken (Gitarist)
Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.
Elmalita (Zanger/Zangeres en Gitarist)
Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.
VWiers (Zanger/Zangeres en Gitarist)
Mijn vorige band is al een paar jaar geleden ter ziele gegaan. We speelden eigen werk, Nederlandstalige punkrock, hard en lekker. ik zou graag aanhaken bij een originele cover band of band met eigen werk. Ik zing en speel gitaar. Kijk eens naar Hengstband op YT om een idee te krijgen van mijn stem. Ik ben fan van Joy Division, The Cure, Mogwai,... Lees meer »
Tonvanoeffel (Gitarist en Zanger/Zangeres)
Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.
Jim Sewpersad (Gitarist en Bassist)
Allround gitarist zoekt projekten of band Woon zelf in het Westland heb meer als 25 jaar podium ervaring in onder andere pop funk R&B soul ballads latin eigenlijk alles zo een beetje geef gewoon een belletje op [Gebruik het contactformulier] dan zien wij wel Gr JIm Lees meer »
Salvath (Bassist en Gitarist)
Ik ben 15 jaar speel nu al een tijdje bas heb zelf ook al in een cafeetje gespeeld met vrienden, ik speel vooral rock en pop zoals: De peppers, Foo fighters, Three days grace, Coldplay, Black veil brides, Nirvana, RATM en green day. Lees meer »
CodeMD (Gitarist en Overige Muzikanten)
Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.
Jortbas (Bassist en Gitarist)
Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.
NCK5 (Bassist en Gitarist)
Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.
Beautynpain (Gitarist)
Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.
Jamiro_rootsrocker (Gitarist)
Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.
Rickvdwel (Gitarist)
Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.
Iamhungrywhut (Bassist en Gitarist)
Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.