Gitaristen

7770 Profielen in de categorie "Gitaristen"

(Let op! Alleen profielen waar minstens een instrument is ingevuld worden getoond!)

Geheim01 (Gitarist)

Nu een paar jaar speel ik gitaar en ben nu echt wel op het punt dat ik graag samen met andere wil gaan spelen. Ik speel eigenlijk iedere stijl heel graag, het liefst als slag gitarist met soms wat mogelijkheid tot solo's Lees meer »


Lid sinds: 19-03-2014, Instrument(en): Gitaar

Halloruub (Componist en Gitarist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 19-03-2014, Instrument(en): Compositie - Gitaar

OneDNA (Gitarist en Zanger/Zangeres)

Wij zijn OneDNA, een tweeling van 18 jaar. Wij wonen in de buurt van Haarlem. Wij zingen beide, Danielle speelt goed gitaar en basgitaar en Madelon speelt meestal piano, maar ook gitaar. De muziek die wij maken is vooral indie/rock of pop/rock. We zijn vooral geinspireerd door Radiohead, Alanis Morissette, John Mayer en Paramore. Wij zijn op dit... Lees meer »


Lid sinds: 17-03-2014, Instrument(en): Gitaar - Vocalen

Benwanders (Gitarist)

Van 1970- 1974 ooit in een bandje gespeeld. Door een reunie van deze band in 2007 weer besmet met het gitaarvirus en nieuw materiaal aangeschaft. Voorliefde voor Rolling Stones ,Creedence Clearwater Revival , Mark Knopfler en overig oud repertoir uit 70 / 80 er jaren ( lead gitaar). Voorliefde gitaar [Gebruik het contactformulier] met een... Lees meer »


Lid sinds: 16-03-2014, Instrument(en): Gitaar

DennisW (Bassist en Gitarist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 15-03-2014, Instrument(en): Basgitaar - Gitaar

Yassine_xx_live.nl (Gitarist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 15-03-2014, Instrument(en): Gitaar

Dokter Bernard & de Neuroten (Gitarist en Songwriter)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 12-03-2014, Instrument(en): Gitaar - Songwriter

ThIjMeNL (Gitarist en Pianist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 11-03-2014, Instrument(en): Gitaar - Piano

Ivasic (Gitarist en Saxofonist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 11-03-2014, Instrument(en): Gitaar - Saxofoon

Xaldore (Gitarist en Toetsenist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 10-03-2014, Instrument(en): Gitaar - Toetsen

Andree (Gitarist)

Na een lange tijd heb ik niet gitaar spelen, uiteindelijk in 2010 begon ik mijn terugkeer naar de gitaar te spelen. Ik was sterk beinvloed door rock muziek zoals Rolling Stones, Dream Theater, Joe Satriani , de politie, Andy Timmons , Steve Vai en Heavy Metal Band. Nu probeer ik om vrienden te vinden om muziek te spelen in een band. Ik hoop aan... Lees meer »


Lid sinds: 10-03-2014, Instrument(en): Gitaar

Evy3ver (Pianist en Gitarist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 09-03-2014, Instrument(en): Piano - Gitaar

Byrd (Gitarist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 09-03-2014, Instrument(en): Gitaar

MikeNL (Bassist en Gitarist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 09-03-2014, Instrument(en): Basgitaar - Gitaar

Fender6 (Gitarist en Toetsenist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 06-03-2014, Instrument(en): Gitaar - Toetsen

Weina045 (Gitarist)

Ik speel nu iets langer dan 4 jaar gitaar. Ik heb vanaf het begin dat ik speelde samen met mijn vrienden een punk coverband, maar nu ik in Leeuwarden woon werkt dat niet zo goed meer. Ik heb een aantal keer opgetreden, maar nog niet heel veel ervaring. Graag wil een bluesband formeren om eigen muziek te maken, maar ik vind ook veel andere stijlen... Lees meer »


Lid sinds: 06-03-2014, Instrument(en): Gitaar

Herman brood (Gitarist en Zanger/Zangeres)

Hej hallo, Ik ben sander en ben 22 jaar. Ik speel al sinds mijnn 9 ende en heb altijd een band willen hebben. In de jaren heb ik een breede smaak opgebouwd. van System of down tot aan Johnny cash, Herman brood, Iggy pop, en alles wat te maken heeft met muziek met een bepaalde power waar je blij van word. Ik heb een tijdje gitaarles gegeven maar... Lees meer »


Lid sinds: 05-03-2014, Instrument(en): Gitaar - Vocalen

Undertone (Gitarist en Producer)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 03-03-2014, Instrument(en): Gitaar - Studio / producer

Bart_Ooms (Gitarist en Overige Muzikanten)

Ik ben Bart (17) en ik hou van Stoner rock, bands zoals Kyuss, QOTSA maar ook van grunge: Nirvana, pearl jam, soundgarden etc. Ik wil graag eigen nummers maken met mensen rond mijn leeftijd met dezelfde muziek smaak. Lekker spelen en zuipen als een hechte groep is wel mijn ding. Laat me even weten of je het wat vind. Lees meer »


Lid sinds: 03-03-2014, Instrument(en): Gitaar - Overig

Mtgmla (Gitarist en Zanger/Zangeres)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 03-03-2014, Instrument(en): Gitaar - Vocalen