Profiel van VWiers (Zanger/Zangeres en Gitarist)

β˜† 11 keer bekeken

Introductie

Mijn vorige band is al een paar jaar geleden ter ziele gegaan. We speelden eigen werk, Nederlandstalige punkrock, hard en lekker.

ik zou graag aanhaken bij een originele cover band of band met eigen werk. Ik zing en speel gitaar. Kijk eens naar Hengstband op YT om een idee te krijgen van mijn stem.

Ik ben fan van Joy Division, The Cure, Mogwai, Trail of Dead, om maar een paar bands te noemen. Ik hou ook van jazz.

Niet al te lastige gitaar partijen kan ik spelen, maar niet terwijl ik zing.

Omgeving Eindhoven, leeftijd rond 50.

Bespeelde instrument(en)

Advertentie(s) van deze gebruiker