Profiel van Georgewpol (Gitarist)
Introductie
Hoi ik ben George Pol kom uit Roermond
Ik ben 50 jaar en speel vanaf mijn 15e jaar gitaar.
ik heb in het verleden in meerdere bands heb gespeeld.
Qua stijl zaten we in de richting van status quo
Bespeelde instrument(en)
- Gitaar
→ bekijk alle gitaristen advertenties