Gitaristen

7770 Profielen in de categorie "Gitaristen"

(Let op! Alleen profielen waar minstens een instrument is ingevuld worden getoond!)

Guitarrr (Gitarist en Violist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 09-01-2014, Instrument(en): Gitaar - Viool

Yakult (Bassist en Gitarist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 09-01-2014, Instrument(en): Basgitaar - Gitaar

Keescoenen (Gitarist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 07-01-2014, Instrument(en): Gitaar

Muzike (Gitarist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 07-01-2014, Instrument(en): Gitaar

Belavistaman (Gitarist en Bassist)

Hans van Beek '66 Hoogeveen. Bezig met componeren, arrangeren, opnames maken in Rock Island Studio/Broocks Brothers Studio, muziek beleven met mensen met een beperking en ouderen. Instrumenten: gitaar, basgitaar, fluit, mandoline, tenorgitaar, zang. Eerdere bands: Take Four, St. Louis, Surprise, [Gebruik het contactformulier] band: Duo Sonic met... Lees meer »


Lid sinds: 06-01-2014, Instrument(en): Gitaar - Basgitaar

Koen.S (Gitarist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 06-01-2014, Instrument(en): Gitaar

Marco95 (Gitarist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 06-01-2014, Instrument(en): Gitaar

Vincent90 (Gitarist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 05-01-2014, Instrument(en): Gitaar

Johan Gelaudie (Bassist en Gitarist)

Ik ben Johan Gelaudie, 54 jaar oud, woon in Almere en ben 37 jaar actief als bassist. Van alles gedaan, covers, eigen werk, combo's en koorwerk. Het liefst maak ik muziek met een klein gezelschap, waarbij alles draait om het liedje en er ruimte blijft voor ieders talent. Geen gefreak, geen ego's. Daarnaast speel ik gitaar, maar uitsluitend... Lees meer »


Lid sinds: 04-01-2014, Instrument(en): Basgitaar - Gitaar

Jack.Harrison.Guitar (Gitarist en Songwriter)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 03-01-2014, Instrument(en): Gitaar - Songwriter

Klaske (Gitarist en Zanger/Zangeres)

Hey mensen, Ik speel al een aantal jaartjes gitaar en ik wil nu echt de volgende stap gaan nemen. Ik hou van grunge, rock en alles wat in die richting gaat. Ook speel ik wat basgitaar maar dat is meer voor 'erbij' zeg maar! Groetjes, Klaske Lees meer »


Lid sinds: 02-01-2014, Instrument(en): Gitaar - Vocalen

Rudolf61 (Gitarist en Zanger/Zangeres)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 02-01-2014, Instrument(en): Gitaar - Vocalen

Marlease (Gitarist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 01-01-2014, Instrument(en): Gitaar

Penta (Zanger/Zangeres en Gitarist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 30-12-2013, Instrument(en): Vocalen - Gitaar

E.h.bergamin (Gitarist en Zanger/Zangeres)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 30-12-2013, Instrument(en): Gitaar - Vocalen

Jpgm (Gitarist en Drummer)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 29-12-2013, Instrument(en): Gitaar - Drums

Dunkelheit (Bassist en Gitarist)

Ik ben een bassiste in nieuw vennep, ik luister zelf graag naar metal (van alles: metallica tot immortal) en hard rock (KISS tot Focus) en zou ook wel graag in een band willen spelen. Ben 15 jaar maar kan wel aardig wat op bass spelen. (Voorbeeld van moelijkheidsgraat dat ik kan spelen is continuum - jaco pastorius, megadeth - holy wars...the... Lees meer »


Lid sinds: 28-12-2013, Instrument(en): Basgitaar - Gitaar

Kunk (Bassist en Gitarist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 28-12-2013, Instrument(en): Basgitaar - Gitaar

Mickey404 (Gitarist en Bassist)

Ik ben een gitarist opzoek naar bands of muzikanten die zelf muziek willen maken in de omgeving van Amsterdam. Onderstaand staat een lijstje met bands waar ik naar luister. Als je jezelf in de meeste bands terug kan vinden en motivatie hebt om te spelen stuur dan een berichtje! Night Beats, Fuzz, The Orwells, FIDLAR, Jimi Hendrix Cage The... Lees meer »


Lid sinds: 28-12-2013, Instrument(en): Gitaar - Basgitaar

Bob1964enschede (Gitarist)

Beste mede amateur muzikanten, Ik ben 49 jaar en speel sinds de middelbare school gitaar. Ik ben geen pro maar een fanatieke [Gebruik het contactformulier] 6 jaar klassiek gitaarles op de muziekschool en 4 jaar elektrisch verder ongeveer 10 jaar ervaring in diverse bandjes opgedaan. Ik kan noten lezen en akkoorden schema's uitwerken. Daarnaast ook... Lees meer »


Lid sinds: 28-12-2013, Instrument(en): Gitaar