Profiel van Salvath (Bassist en Gitarist)
Introductie
Ik ben 15 jaar speel nu al een tijdje bas heb zelf ook al in een cafeetje gespeeld met vrienden, ik speel vooral rock en pop zoals: De peppers, Foo fighters, Three days grace, Coldplay, Black veil brides, Nirvana, RATM en green day.
Bespeelde instrument(en)
- Basgitaar
→ bekijk alle bassisten advertenties - Gitaar
→ bekijk alle gitaristen advertenties