Profiel van Salvath (Bassist en Gitarist)

β˜† 29 keer bekeken

Introductie

Ik ben 15 jaar speel nu al een tijdje bas heb zelf ook al in een cafeetje gespeeld met vrienden, ik speel vooral rock en pop zoals: De peppers, Foo fighters, Three days grace, Coldplay, Black veil brides, Nirvana, RATM en green day.

Bespeelde instrument(en)

Website:

https://www.youtube.com/watch?v=BfOdWSiyWoc&list=PL0ldSXjad1egDejevZIJMJqCnLlMvDMmS&feature=mh_lolz

Advertentie(s) van deze gebruiker