Gitaristen

7770 Profielen in de categorie "Gitaristen"

(Let op! Alleen profielen waar minstens een instrument is ingevuld worden getoond!)

Guusdehoog (Gitarist en Toetsenist)

Hallo! Ik ben Guus, 36 jaar en woon in Amsterdam. Ik werk als industrieel ontwerper. Ik speel zo'n 20+ jaar gitaar (acoustisch en elektronisch). Verder speel ik ook toetsen (heb zelf een microkorg xl en arturia softsynth) ben aardig bekend met Ableton (incl aansluiten van instrumenten, etc.) en besturen via een Launchpad. Ik heb een zeer brede... Lees meer »


Lid sinds: 09-10-2014, Instrument(en): Gitaar - Toetsen

MrsBellamy (Gitarist en Drummer)

Ik ben Annabel, 18 jaar oud en speel 2 jaar elektrische gitaar en sinds een paar maanden ook drums. Muziek is mijn passie en ben er zo veel mogelijk mee bezig. Ik hou van (hard) Rock en Alternative muziek en ben heel erg fan van de band Muse. Helaas heb ik geen band/ podium ervaring maar wil daar heel graag verandering in brengen. Lees meer »


Lid sinds: 08-10-2014, Instrument(en): Gitaar - Drums

Joe van de Velde (Bassist en Gitarist)

Mijn naam is Joe van de Velde. Ik speel allerlei instrumenten, zoals gitaar, basgitaar, mondharmonica, een klein beetje ukelele. Zingen kan ik ook. Ik heb tussen de 15 en 20 jaar ervaring met spelen in bands. Daarnaast heb ik ook veel podiumervaring. Ik schrijf zelf songs en songteksten. In de laatste 2 bands heb ik respectievelijk gebasst/backing... Lees meer »


Lid sinds: 07-10-2014, Instrument(en): Basgitaar - Gitaar

Jbseegers (Drummer en Gitarist)

Ik heb ruim 10 jaar drum les, snaredrum les, slagwerk en melodisch slagwerk les gehad. Daarna nog een tijd zonder les gespeeld. Kom uit een orkest waar ik verschillende stijlen heb gedrumd. Ik wil al langere tijd graag in een band spelen. Wil voornamelijk (hard) Rock (pop) spelen. Mijn tweede instrument is gitaar, wat ik mezelf heb aangeleerd. Dit... Lees meer »


Lid sinds: 07-10-2014, Instrument(en): Drums - Gitaar

Michel_bassist (Bassist en Gitarist)

46 jarige bassist en muziekliefhebber sinds The day i was born. Vooral rock en alles erom heen van jaren 70 tot nu. Daarnaast ook af en toe op de gitaar te vinden en sinds kort ook backing vocals. Muziek is: samen energie creëren door mooie muziek te maken en veel plezier te hebben. Lees meer »


Lid sinds: 05-10-2014, Instrument(en): Basgitaar - Gitaar

Peanut23 (Gitarist en Zanger/Zangeres)

-Martin Bastiaans -23 jaar oud -Woonachtig te Maastricht -Op dit moment volg ik een studie aan Hogeschool Zuyd te Maastricht Ik hang vaak rond in pubs en plekken als de muziekgieterij en dergelijke. Ik ben veel met muziek bezig en kan niet zonder. Ik moet zelfs altijd oortjes in hebben tijdens het reizen of zelfs tijdens het werken. Gelukkig draai... Lees meer »


Lid sinds: 05-10-2014, Instrument(en): Gitaar - Vocalen

Manlab (Gitarist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 04-10-2014, Instrument(en): Gitaar

Mennob (Gitarist)

Hallo, menno hier! Ik speel nu 8 jaar gitaar en het lijkt me heel leuk om in een band te spelen. Muziek is er bij mij met de paplepel ingegoten, als kind heb ik piano gespeeld. Als puber luisterde ik alleen naar muziek, rond mijn 20e ben ik gitaar gaan spelen. Ik ben een enorme stones fan, maar kan reggea, blues, rock en pop ook... Lees meer »


Lid sinds: 04-10-2014, Instrument(en): Gitaar

MarijnJvO (Gitarist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 04-10-2014, Instrument(en): Gitaar

JasonLoonen (Gitarist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 03-10-2014, Instrument(en): Gitaar

Tonny.a (Gitarist en Zanger/Zangeres)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 03-10-2014, Instrument(en): Gitaar - Vocalen

Bartredeker (Gitarist en Zanger/Zangeres)

Ik ben Bart Redeker, 17 jaar. Ik speel al een jaar of 4 gitaar. Akoestisch en elektrisch. Al een paar keer begonnen met het opstarten van een band maar tot optreden is het nooit gekomen. Wel treedt ik wel eens op met andere muzikanten als ze een gitaarlijn nodig hebben. Ik wil heel graag een band beginnen en de rol van gitarist, zanger of beide... Lees meer »


Lid sinds: 03-10-2014, Instrument(en): Gitaar - Vocalen

JelleSchepers (Gitarist en Bassist)

Ik ben 18 jaar woon in Nieuw-Schoonebeek. Ik zit in een band met mijn broertje (16) hij drumt en speelt gitaar. We hebben al een paar keer opgetreden. En hebben een eigen oefenruimte. We zoeken nog een bassist. We zingen eigenlijk zelf maar als we nog een goede zanger krijgen zal dat helemaal top zijn. We willen zelf nummers schrijven en covers... Lees meer »


Lid sinds: 01-10-2014, Instrument(en): Gitaar - Basgitaar

Peter1003 (Gitarist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 29-09-2014, Instrument(en): Gitaar

Sjimmetal (Gitarist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 29-09-2014, Instrument(en): Gitaar

Tobiase222 (Gitarist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 28-09-2014, Instrument(en): Gitaar

Evert.Nieuweboer (Gitarist)

18 jarige gitarist zoekt band. Nadat ik in verschillende bandjes heb gezeten en ook heb mogen optreden met deze bands ben ik nu zoekende naar een vaste (cover)band. Genres: Rock-Pop (geen metal!) Muziek: Jake Bugg, The Black Keys, Arctic Monkeys, Biffy Clyro, Nirvana, Foo Fighters, Two Doors Cinema Club Evert Nieuweboer [Gebruik het... Lees meer »


Lid sinds: 27-09-2014, Instrument(en): Gitaar

Thiezn (Gitarist en Drummer)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 22-09-2014, Instrument(en): Gitaar - Drums

Deliverymen (Gitarist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 21-09-2014, Instrument(en): Gitaar

Haburg (Gitarist en Songwriter)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 20-09-2014, Instrument(en): Gitaar - Songwriter