Gitaristen

7770 Profielen in de categorie "Gitaristen"

(Let op! Alleen profielen waar minstens een instrument is ingevuld worden getoond!)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 20-09-2014, Instrument(en): Gitaar

Mel beukers (Gitarist en Zanger/Zangeres)

Ik ben een rock/metal gitarist. ik speel vooral metallica, acdc, avenged sevenfold, Slipknot, pantera, guns n roses, bfmv enz. 7 string is ook een optie alleen heb ik er zelf geen een. Ik scream en zing. Heb lang haar voor headbangen... En heb een oefenruimte te beschikking ben 15/02 2000 Ik kom uit Egmond-Binnen/Alkmaar Ps. Je kunt altijd mijn... Lees meer »


Lid sinds: 18-09-2014, Instrument(en): Gitaar - Vocalen

Viciouscircle (Gitarist en Componist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 18-09-2014, Instrument(en): Gitaar - Compositie

Jovannie (Gitarist)

Ik ben 26 jaar woon in eindhoven en speel nu sinds 1 jaar gitaar . Heb 1 keer in de week op donderdag les. Ben er allround maar me passie is de blues Zou graag wat ervaring op doen in een bandje met wat andere mensen. Ben er gedreve en leer gierig graag hoor ik wat als u iemand als ik zoekt om wa te oefene same Gr jovannie Lees meer »


Lid sinds: 18-09-2014, Instrument(en): Gitaar

Toorneman (Gitarist en Zanger/Zangeres)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 17-09-2014, Instrument(en): Gitaar - Vocalen

Niekhuizing (Zanger/Zangeres en Gitarist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 17-09-2014, Instrument(en): Vocalen - Gitaar

KellyxMetal (Gitarist en Zanger/Zangeres)

Ik zing als hobby, heb verschillende keren opgetreden maar niet met een band. Ik ben elektrische gitaar aan het leren maar ben nog niet heel lang bezig, ik speel nu Rammstein, Metallica en Papa roach. Ik ben vooral op zoek naar mede-metalfans om mee rond te hangen en samen muziek maken zou ook leuk zijn [Gebruik het contactformulier]:... Lees meer »


Lid sinds: 16-09-2014, Instrument(en): Gitaar - Vocalen

RobBlom (Gitarist en Zanger/Zangeres)

iets over mij pfff ik ben van 1952, heb anderhalf been en heb al de nodige bands en meeste podia achter me. Momenteel speel ik in een bluesband oude stijl jazzy en in een coverband. Om lekker uit m'n plaat te gaan zoek ik muzikanten voor/ of een swingende blues-rock band,stijllen... garry moore, joe bonamassa, gallagher etc. Liefst omgeving... Lees meer »


Lid sinds: 14-09-2014, Instrument(en): Gitaar - Vocalen

Robagi (Gitarist en Overige Muzikanten)

Gitarist met ervaren 40+ en 50+ Muzikanten in de Regio Ede-Wageningen zoeken een saxofonist die met veel plezier, inzet en durf wil meespelen met instrumentale nummers. We spelen o.a. Spyro Gyra, Andy Narell, Lee Ritenour en Tak [Gebruik het contactformulier] om de 2 a 3 weken. Optreden pas wanneer het lekker muzikaal en strak samenklinkt.... Lees meer »


Lid sinds: 14-09-2014, Instrument(en): Gitaar - Overig

Nuno_Oldskool (Gitarist en Zanger/Zangeres)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 14-09-2014, Instrument(en): Gitaar - Vocalen

Ruud van Kampen (Gitarist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 14-09-2014, Instrument(en): Gitaar

Billy Cinn (Gitarist en Songwriter)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 14-09-2014, Instrument(en): Gitaar - Songwriter

Filipinoboyj (Gitarist en Drummer)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 14-09-2014, Instrument(en): Gitaar - Drums

Theflashlightimaginary (Gitarist en Pianist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 12-09-2014, Instrument(en): Gitaar - Piano

#bjb# (Gitarist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 11-09-2014, Instrument(en): Gitaar

Marcel Spitshuis (Toetsenist en Gitarist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 11-09-2014, Instrument(en): Toetsen - Gitaar

Norrie&Brouwer; (Gitarist en Zanger/Zangeres)

Wesley, Tim and Drew are building a retro rock band. We like to cover CCR, Stones, RHCP(peppers), Kravitz, Jovi, GnR and more. We want to put on a high musical energy rock show for those in need of a classic rock fix! We are looking for a Bassist with the same tastes. We have a great practice studio near Oisterwijk. We have easily a solid set for... Lees meer »


Lid sinds: 11-09-2014, Instrument(en): Gitaar - Vocalen

Chriss23 (Gitarist)

Hallo muzikanten, Mijn naam is Chris de Haan, ik ben 21 jaar en speel al zo ongeveer 8 jaar gitaar. Ik zoek iemand om leuk mee te spelen en eventueel mee optreden. Als je interesse hebt of vragen mail dan maar naar mijn e-mailadres : [Gebruik het contactformulier] tot 25 jaar. Groeten, Chris :) Lees meer »


Lid sinds: 08-09-2014, Instrument(en): Gitaar

Reneverhoeven (Gitarist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 05-09-2014, Instrument(en): Gitaar

Envasahans (Zanger/Zangeres en Gitarist)

Vanaf mijn 15e actief bezig met muziek en heb in diverse bandjes de leadzang gedaan (Duck Yellow, Envasadora, Opgenaerd, Moser). Qua muzieksmaak ben ik behoorlijk uitgebreid: van mierzoete folkliedjes tot snoeiharde trashmetal, I love it all! Sinds kort bezig met een nieuw bandje waarbij ik zelf nu ook gitaar speel. We zijn nog op zoek naar... Lees meer »


Lid sinds: 05-09-2014, Instrument(en): Vocalen - Gitaar