Profiel van Mennob (Gitarist)

β˜† 29 keer bekeken

Introductie

Hallo, menno hier!
Ik speel nu 8 jaar gitaar en het lijkt me heel leuk om in een band te spelen.
Muziek is er bij mij met de paplepel ingegoten, als kind heb ik piano gespeeld.
Als puber luisterde ik alleen naar muziek, rond mijn 20e ben ik gitaar gaan spelen.
Ik ben een enorme stones fan, maar kan reggea, blues, rock en pop ook waarderen.
Momenteel heb ik 3 gitaren en ben ik altijd opzoek naar nr 4 :-)

Ik heb 2 kinderen en werk full-time, dus ik ben niet ieder weekend beschikbaar.
O ja ..... ik ben 30 jaar oud en woon in raamsdonksveer (noord-brabant, breda-tilburg)

Bespeelde instrument(en)

Advertentie(s) van deze gebruiker