Profiel van Jbseegers (Drummer en Gitarist)
Introductie
Ik heb ruim 10 jaar drum les, snaredrum les, slagwerk en melodisch slagwerk les gehad. Daarna nog een tijd zonder les gespeeld. Kom uit een orkest waar ik verschillende stijlen heb gedrumd. Ik wil al langere tijd graag in een band spelen. Wil voornamelijk (hard) Rock (pop) spelen. Mijn tweede instrument is gitaar, wat ik mezelf heb aangeleerd. Dit speel ik niet op een heel gevorderd niveau maar ken mijn akkoordjes wel. Speel ook nog een nootje piano.
Bespeelde instrument(en)
- Drums
→ bekijk alle drummers advertenties - Gitaar
→ bekijk alle gitaristen advertenties