Bassisten
3516 Profielen in de categorie "Bassisten"
Nverschoor (Gitarist en Bassist)
Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.
Thenicefreak (Bassist)
Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.
DJHauksson (Gitarist en Bassist)
Hallo beste lezer, Mijn naam is Diederik Hauksson en ik speel al bijna 10 jaar gitaar. Ik speel op het moment in een pop/rock band genaamd: ''Myriad Minds'' in Utrecht. Ondanks dat ik in een pop/rock band zit, heb ik meer affiniteit met Metal. Mijn smaak in Metal is redelijk breed. Ik heb een profiel aangemaakt, omdat ik een metal band in de... Lees meer »
Jobass (Bassist en Zanger/Zangeres)
Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.
Fransb (Bassist en Zanger/Zangeres)
Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.
DeBoemerd (Bassist)
Geboren 8 december 1957 in Amsterdam, bassist sinds 1978. Begonnen in de punk, wat nog steeds een grote invloed op mijn spel heeft: strak, recht-toe-recht-aan. Samen met de drummer een hechte strakke basis neerleggen, dat is waar ik blij van word. Verwacht van mij geen noten-acrobatiek of flitsend slapwerk, daar heb ik nooit het nut van ingezien.... Lees meer »
Arthgur (Bassist)
Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.
Luuk1111 (Gitarist en Bassist)
Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.
JSBass (Bassist en Gitarist)
Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.
Ken64 (Bassist)
Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.
BassNerd (Bassist)
Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.
Jetze (Bassist en Toetsenist)
Hallo, Ik ben Jetze en ik speel bas. Het liefst speel ik in een bandje met een gitarist en drummer en het liefst speel ik lekkere stoner rock, grunge en reggae. Wil je een keer jammen dan hoor ik het graag. Peace Lees meer »
Maracouda (Gitarist en Bassist)
De naam is Anne, ik ben een 19 jarige jonge(man) uit Dedemsvaart. Ik speel nu ongeveer 4 jaar elektrische gitaar, maar het heeft me nooit zo erg te pakken gehad dus ik ben hooguit geschikt als slaggitarist in zo'n beetje alles behalve reggae en supersnelle metal. Mijn voorkeur gaat uit naar de basgitaar want dat vind ik veel leuker om te doen!... Lees meer »
Vanderveen (Bassist)
Hallo, ik ben een 18 jarige bassist uit Bussum. Ik speel nu ongeveer twee jaar, maar heb nooit vast les gehad. Autodidact zoals dat duur heet... 1 keer een proefles gehad maar daaruit bleek dat daar weinig uit te halen viel voor mij... Alleen nog muziektheorie, en dat leer ik liever ook on the fly! Spullen zijn allemaal in orde en aanwezig. Ik... Lees meer »
Bassplay (Bassist)
Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.
Paujanszen (Bassist en Zanger/Zangeres)
Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.
HaMo (Bassist)
Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.
Loosedraak (Bassist)
Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.
CoverbandResonate (Bassist en Gitarist)
Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.
Fender35 (Bassist en Zanger/Zangeres)
Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.