Profiel van Larssidewalker (Bassist en Gitarist)

15 keer bekeken

Introductie

Hoi, ik ben Lars, 21 jaar oud en ik woon in alphen aan den rijn. ik heb ongeveer 4 jaar ervaring met basgitaar in bands, speel nog wat langer dan dat gitaar en sinds afgelopen jaar ook contrabas en orgel/piano. om mijn speelvaardigheid op een hoger niveau te krijgen zou ik graag samenspelen met anderen die geïnteresseerd zijn om jazz en blues te maken.

Bespeelde instrument(en)

Website:

https://www.joemadman.com/

Advertentie(s) van deze gebruiker