Profiel van Larssidewalker (Bassist en Gitarist)
Introductie
Hoi, ik ben Lars, 21 jaar oud en ik woon in alphen aan den rijn. ik heb ongeveer 4 jaar ervaring met basgitaar in bands, speel nog wat langer dan dat gitaar en sinds afgelopen jaar ook contrabas en orgel/piano. om mijn speelvaardigheid op een hoger niveau te krijgen zou ik graag samenspelen met anderen die geïnteresseerd zijn om jazz en blues te maken.
Bespeelde instrument(en)
- Basgitaar
→ bekijk alle bassisten advertenties - Gitaar
→ bekijk alle gitaristen advertenties