Profiel van JedidjaLandsmark (Bassist)
Introductie
Ik ben Jedidja en bijna 18 jaar en speel nu zo'n 2,5 jaar bas.
Ik heb een jaar lang een muziek opleiding gedaan die me niet helemaal beviel, maar ik heb er wel veel geleerd.
Ik zoek een bandje van ongeveer mijn leeftijd, het liefst Blues, Rock of Blues/Rock.
Als je graag wilt leren bas spelen wil ik je ook wel helpen ik vraag er wel een klein prijsje voor waarover te onderhandelen valt.
Als je les wilt van mij zal dat bij mij thuis zijn.
Mijn nummer is [Gebruik het contactformulier], ik heb op het moment geen whatsapp of pin, dus alleen bellen of sms'n.
Bespeelde instrument(en)
- Basgitaar
→ bekijk alle bassisten advertenties