Bassisten

3516 Profielen in de categorie "Bassisten"

(Let op! Alleen profielen waar minstens een instrument is ingevuld worden getoond!)

Kobus kooij (Bassist)

hoi ik ben Kobus ik ben 20 jaar en ik woon in Nieuwegein. ik speel nu ongeveer 2 jaar contrabas. en ik zou het erg leuk vinden om in een bandje te gaan. ik speel het liefst rockandroll rockabilly hillbilly en psychobilly. Lees meer »


Lid sinds: 24-03-2017, Instrument(en): Basgitaar

Edgar1977 (Bassist en Gitarist)

Ik heb jarenlang basgitaar gespeeld, maar heb 'm uiteindelijk aan de wilgen gehangen. Uiteindelijk begon de muziek toch weer te kriebelen, dus heb ik dit keer de akoestische gitaar van stal gehaald. Daarnaast krabbel ik af en toe wat rijmpjes, dus misschien leuk om daar een combinatie in te vinden. Ik ben zeker geen gevorderde muzikant, maar... Lees meer »


Lid sinds: 21-03-2017, Instrument(en): Basgitaar - Gitaar

Ilan (Pianist en Bassist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 20-03-2017, Instrument(en): Piano - Basgitaar

Roy74 (Bassist en Overige Muzikanten)

hi, Ik ben Roy, leeftijd 42, wat wil ik? lekker spelen met leuke mensen. hou erg van jammen om eigen nummers te ontwikkelen maar covers zijn ook leuk. muziek invloeden; oude wave/postpunk joy division/new order/depeche mode/the cure funk/rock/pop/alternative; RHCP/Therapy/Gotcha/Jamiroquai/Primus/ verder; triphop (tricky/massive attack/... Lees meer »


Lid sinds: 19-03-2017, Instrument(en): Basgitaar - Overig

GerEwals (Bassist en Gitarist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 19-03-2017, Instrument(en): Basgitaar - Gitaar

Themenace1 (Gitarist en Bassist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 17-03-2017, Instrument(en): Gitaar - Basgitaar

WesselvdFuhr (Bassist)

Ik ben Wessel ik ben 19 jaar oud en ik speel basgitaar. Ik zit nu in een band van de muziekschool doetinchem maar dat houd sws op in juni en bovendien wil ik in een band zitten los van de muziekschool. Ik ben redelijk ervaren op het gebied van muziek theorie En kan ook ieder moment daarin bijles krijgen van mijn Stiefvader die afgestudeerd... Lees meer »


Lid sinds: 16-03-2017, Instrument(en): Basgitaar

Henk1223 (Gitarist en Bassist)

Hoihoi, mijn naam is Henk, ik ben 19 jaar, en ik speel al zo'n 8 jaar gitaar (heb onlangs ook de basgitaar opgepakt). Ik heb een best brede muziek smaak, en op gitaar speel ik zelf dingen zoals rock, indie, metal, punk en blues. Ik kijk graag uit naar je bericht! Lees meer »


Lid sinds: 16-03-2017, Instrument(en): Gitaar - Basgitaar

The H.E.M. band (Bassist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 16-03-2017, Instrument(en): Basgitaar

Noah2308 (Drummer en Bassist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 12-03-2017, Instrument(en): Drums - Basgitaar

Pellakawurm (Bassist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 10-03-2017, Instrument(en): Basgitaar

Willem slof (Drummer en Bassist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 07-03-2017, Instrument(en): Drums - Basgitaar

JR9K17 (Bassist en Zanger/Zangeres)

Mijn naam is Julius, 19 jaar en ik ben bassist, ik heb momenteel iets meer dan 2 jaar ervaring en pik redelijk snel nieuwe dingen op. Ik zoek muziekanten die net als ik erg veel houden van Blues-rock/hardrock/punk/metal. Hiermee zou ik graag ook eigen muziek mee willen maken. Mijn voornaamste invloeden zijn Motörhead, Black Sabbath en the... Lees meer »


Lid sinds: 06-03-2017, Instrument(en): Basgitaar - Vocalen

Oscarb (Zanger/Zangeres en Bassist)

Ik ben een 20 jarige student uit Utrecht die op zoek is naar een coverband om daarin samen gave muziek te maken. Ik heb zelf meer dan 10 jaar muziek gespeeld met verschillende instrumenten, waaronder 6 jaar basgitaar. Wel heb ik eerder in een band gezeten, waar ik begon als pure bassist en later doorgestroomd ben om ook de rol van zanger deels te... Lees meer »


Lid sinds: 06-03-2017, Instrument(en): Vocalen - Basgitaar

Arob (Drummer en Bassist)

Robert Dahlqvist Musician, Drummer, Composer, Sound designer, Programmer Education: Nymusik,Estetiskt program AngeredsGymnasiet TwinBeats, 2016. Recorded poems, Poet-collective. Composer and sound-designer. Noise, short film, 2015 Composer. When words dictate, 2015 Theater-Dance performance and trailer film. Composer and sound... Lees meer »


Lid sinds: 05-03-2017, Instrument(en): Drums - Basgitaar

Ejong (Bassist en Pianist)

Hoi, ik ben Erik. Speel basgitaar sinds mijn 14e ( ik ben nu 50+ en bijna volwassen) Heb in diverse bands gespeeld, pop, sympho, rock, eigen nrs, cover etc. Ik heb podium ervaring en wil af ten toe(niet dagelijks) weer de bühne op. Woon in de buurt van Eindhoven en wil weer te gekke muziek maken met een ploeg muzikanten die er niet van hoeven te... Lees meer »


Lid sinds: 01-03-2017, Instrument(en): Basgitaar - Piano

WouterEppink (Bassist en Componist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 24-02-2017, Instrument(en): Basgitaar - Compositie

99reasonstocockup (Gitarist en Bassist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 21-02-2017, Instrument(en): Gitaar - Basgitaar

Antoine68 (Bassist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 19-02-2017, Instrument(en): Basgitaar

Hylke_79 (Bassist)

Sinds mijn zesde ben ik al met muziek bezig. Tot mijn 24e heb ik op hoog niveau saxofoon gespeeld en een aantal jaren conservatorium doorlopen. Daarna heb ik een tijd niets meer met muziek gedaan tot ik de bas ontdekte... Lees meer »


Lid sinds: 11-02-2017, Instrument(en): Basgitaar