Profiel van Hylke_79 (Bassist)

β˜† 12 keer bekeken

Introductie

Sinds mijn zesde ben ik al met muziek bezig. Tot mijn 24e heb ik op hoog niveau saxofoon gespeeld en een aantal jaren conservatorium doorlopen. Daarna heb ik een tijd niets meer met muziek gedaan tot ik de bas ontdekte...

Bespeelde instrument(en)

Advertentie(s) van deze gebruiker