Profiel van Hylke_79 (Bassist)
Introductie
Sinds mijn zesde ben ik al met muziek bezig. Tot mijn 24e heb ik op hoog niveau saxofoon gespeeld en een aantal jaren conservatorium doorlopen. Daarna heb ik een tijd niets meer met muziek gedaan tot ik de bas ontdekte...
Bespeelde instrument(en)
- Basgitaar
→ bekijk alle bassisten advertenties