Profiel van Edgar1977 (Bassist en Gitarist)
Introductie
Ik heb jarenlang basgitaar gespeeld, maar heb 'm uiteindelijk aan de wilgen gehangen.
Uiteindelijk begon de muziek toch weer te kriebelen, dus heb ik dit keer de akoestische gitaar van stal gehaald. Daarnaast krabbel ik af en toe wat rijmpjes, dus misschien leuk om daar een combinatie in te vinden.
Ik ben zeker geen gevorderde muzikant, maar zou graag met gelijkgestemden muziek willen maken. Creativiteit en gezelligheid staan voorop!
*zwaai*
Bespeelde instrument(en)
- Basgitaar
→ bekijk alle bassisten advertenties - Gitaar
→ bekijk alle gitaristen advertenties