Profiel van Henk1223 (Gitarist en Bassist)

β˜† 13 keer bekeken

Introductie

Hoihoi, mijn naam is Henk, ik ben 19 jaar, en ik speel al zo'n 8 jaar gitaar (heb onlangs ook de basgitaar opgepakt). Ik heb een best brede muziek smaak, en op gitaar speel ik zelf dingen zoals rock, indie, metal, punk en blues. Ik kijk graag uit naar je bericht!

Bespeelde instrument(en)

Advertentie(s) van deze gebruiker