Profiel van WesselvdFuhr (Bassist)

β˜† 16 keer bekeken

Introductie

Ik ben Wessel ik ben 19 jaar oud en ik speel basgitaar.
Ik zit nu in een band van de muziekschool doetinchem
maar dat houd sws op in juni en bovendien wil ik in een
band zitten los van de muziekschool.
Ik ben redelijk ervaren op het gebied van muziek theorie
En kan ook ieder moment daarin bijles krijgen van mijn
Stiefvader die afgestudeerd conservatorium pianist is.
De genres waar ik veel van houd zijn
poprock-rock-classicrock-punkrock en eigenlijk alles in
die richting

Bespeelde instrument(en)

Advertentie(s) van deze gebruiker