Profiel van Kobus kooij (Bassist)
Introductie
hoi ik ben Kobus ik ben 20 jaar en ik woon in Nieuwegein.
ik speel nu ongeveer 2 jaar contrabas.
en ik zou het erg leuk vinden om in een bandje te gaan.
ik speel het liefst rockandroll rockabilly hillbilly en psychobilly.
Bespeelde instrument(en)
- Basgitaar
→ bekijk alle bassisten advertenties