Profiel van Kobus kooij (Bassist)

β˜† 12 keer bekeken

Introductie

hoi ik ben Kobus ik ben 20 jaar en ik woon in Nieuwegein.
ik speel nu ongeveer 2 jaar contrabas.
en ik zou het erg leuk vinden om in een bandje te gaan.
ik speel het liefst rockandroll rockabilly hillbilly en psychobilly.

Bespeelde instrument(en)

Advertentie(s) van deze gebruiker