Profiel van Adam16 (Bassist en Zanger/Zangeres)
Introductie
Ik ben begonnen met basgitaar spelen januari 2012, Ik pik het spelen snel op en m'n kunnen en ervaring is nu al te meten met mensen die 3 jaar hebben gespeeld. Ik heb zelf privé les. En speel met m'n beste vriend (hij is een gitarist) Ik ben een Grote fan van de Red Hot Chili Peppers en van hun kan ik ook een groot aantal nummers spelen.
Bespeelde instrument(en)
- Basgitaar
→ bekijk alle bassisten advertenties - Vocalen
→ bekijk alle zangers/zangeressen advertenties