Profiel van M.Miedema (Bassist)

30 keer bekeken

Introductie

Ik vind Radiohead helemaal te gek. De onverwachte klanken, harmonieën, soms warm, soms krijsend, rockend, gevoelig.

Wat ik wil is experimenteren, eigen werk, samen uitwerken, bijzondere nummers met kop en staart, toewerken naar een setlist, optredens. Gaat me om een origineel geluid.

Na een paar jaar hobbymatig als bassist in rockbands, heb ik me de afgelopen jaren meer met geluid(stechniek) bezig gehouden. Sinds begin 2014 oefen ik weer op mijn bas.

Lijkt me super om weer samen te werken met andere creatievelingen, een klik te hebben.

Bespeelde instrument(en)

Advertentie(s) van deze gebruiker