Profiel van Heuvemar6 (Bassist)
Introductie
Hallo, Ik ben Marjan een bassiste van 48 jaar en nu 2 en een half jaar aan het bassen. Op het moment speel ik in een band gevormd door de muziekschool, maar ben op zoek naar een band met meer ervaren mensen die mij mee kunnen trekken naar een hoger niveau, zodat ik beter kan leren bassen. Ik ben erg gedreven (oefen tot bloedens toe) en mis dat bij de mensen van mijn huidige band. Ik ben dus niet een heel goede bassist, maar hoop dat wel te worden. Muziekstijlen die ik zou willen spelen zijn zeer uitlopend. Van Arctic monkeys en Red hot chili peppers tot Jurk! en Douwe Bob.
Bespeelde instrument(en)
- Basgitaar
→ bekijk alle bassisten advertenties