Profiel van Jostheeuwen (Bassist en Zanger/Zangeres)

β˜† 18 keer bekeken

Introductie

Hallo, leuk dat je mijn profiel even wilt lezen!

Ik ben een enthousiaste, vriendelijke muzikant, 41 jaar, met een ruime podiumervaring. Ik ben op zoek naar een leuke, gezellige band om in te spelen. Hierbij vind ik de sfeer tussen de bandleden, en de interactie met het publiek erg belangrijk. Qua stijl kan je met mij alle kanten op, maar ik heb een voorliefde voor jaren 80/90 rock/blues/pop.

Naast basgitaar kan ik nog een aardig nootje zingen. Ik heb in het verleden ook veel lead zang gedaan in bands, maar dan zonder bas. Een 2e stem of achtergrondje zal voor mij dus geen probleem zijn. Naast basgitaar en zang speel ik nog een scala aan andere instrumenten, met name trombone, maar ook een klein beetje slaggitaar en toetsen. Wie weet dat het ergens van pas komt.

Optreden is voor mij niet een doel op zich, maar ik ben absoluut niet bang om op het podium te staan. Integendeel, op het podium verander ik van een rustige kerel in een echte showmaker :-)

Bespeelde instrument(en)

Advertentie(s) van deze gebruiker