Bassisten

3516 Profielen in de categorie "Bassisten"

(Let op! Alleen profielen waar minstens een instrument is ingevuld worden getoond!)

Ehkorffdegidts (Songwriter en Bassist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 16-05-2017, Instrument(en): Songwriter - Basgitaar

Timo van Lierop (Gitarist en Bassist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 14-05-2017, Instrument(en): Gitaar - Basgitaar

Bassist_lau (Bassist en Toetsenist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 12-05-2017, Instrument(en): Basgitaar - Toetsen

GlobalHericide (Gitarist en Bassist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 10-05-2017, Instrument(en): Gitaar - Basgitaar

Bram.J (Gitarist en Bassist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 07-05-2017, Instrument(en): Gitaar - Basgitaar

Mbass_79 (Bassist en Gitarist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 05-05-2017, Instrument(en): Basgitaar - Gitaar

Ferrence1997 (Gitarist en Bassist)

19 jarige gitarist. Speel ongeveer 10 jaar gitaar en sinds kort bas. Speel (hard)rock/metal en schrijf eigen nummers. Mijn invloeden zijn: Underoath, Paramore, Breaking Benjamin, Di-rect (oude formatie), Shinedown, Three Days Grace. Ik zoek muzikanten die gedreven en gemotiveerd zijn. Ervaring maakt voor mij niks uit, maar ik verwacht wel dat je... Lees meer »


Lid sinds: 27-04-2017, Instrument(en): Gitaar - Basgitaar

HarryLinskens (Bassist en Gitarist)

Hallo, ik ben Harry, bassist en part-time gitarist, en ik ben op zoek naar een band in Zwolle. Ik ben 26 jaar en speel ongeveer 10 jaar zowel bas als gitaar, waarvan ik de meeste tijd in verschillende kleine bandjes heb gespeeld. Daarbij heb ik her en der wat podiumervaring opgedaan. Mijn muzieksmaak is vrij breed, waarbij ik van alles luister... Lees meer »


Lid sinds: 27-04-2017, Instrument(en): Basgitaar - Gitaar

JasunSapu (Bassist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 17-04-2017, Instrument(en): Basgitaar

Nielsvantartwijk (Bassist en Toetsenist)

Hallo, mijn naam is Niels van Tartwijk. Ik ben 21 Jaar oud en woon in Tilburg. Sinds een half jaar speel ik Basgitaar. Ik heb het afgelopen half jaar elke dag gespeeld en ben dus redelijk vooruit gegaan, maar ik zou mezelf als beginnend bassist omschrijven. Als Kind heb ik 6 jaar pianoles gehad. Toen ben ik een aantal jaren gestopt met spelen... Lees meer »


Lid sinds: 13-04-2017, Instrument(en): Basgitaar - Toetsen

Jazzvogel (Bassist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 07-04-2017, Instrument(en): Basgitaar

SteveDrummer91 (Drummer en Bassist)

Wij zijn allebei ervaren conservatorium drop-outs (bassist en drummer) op zoek naar een ervaren toetsenist om een experimentele jazz/funk trio te beginnen. Wij spelen graag wat covers om mee te beginnen en later wat originele sfeervolle muziek. We willen eerst goed jammen om daarna flink op te treden. Invloeden zijn o.a. Pat Metheny, Weather... Lees meer »


Lid sinds: 05-04-2017, Instrument(en): Drums - Basgitaar

STEFNED79 (Bassist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 01-04-2017, Instrument(en): Basgitaar

StonerHoek (Bassist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 01-04-2017, Instrument(en): Basgitaar

Jimbaut (Bassist)

Gek van muziek, 10 jaar actief Spaanse gitaar gespeeld in Tuna Ciudad de Luz, een vrolijk studenten-muziekgezelschap uit Eindhoven. Ook altijd bij gezongen. Een paar jaar terug heb ik 2 jaar les gehad op de basgitaar. Beetje mee stilgevallen. Ik wil het dringend weer oppakken, en nu ook om samen te gaan spelen met andere muzikanten! Want muziek... Lees meer »


Lid sinds: 26-03-2017, Instrument(en): Basgitaar

Kobus kooij (Bassist)

hoi ik ben Kobus ik ben 20 jaar en ik woon in Nieuwegein. ik speel nu ongeveer 2 jaar contrabas. en ik zou het erg leuk vinden om in een bandje te gaan. ik speel het liefst rockandroll rockabilly hillbilly en psychobilly. Lees meer »


Lid sinds: 24-03-2017, Instrument(en): Basgitaar

Edgar1977 (Bassist en Gitarist)

Ik heb jarenlang basgitaar gespeeld, maar heb 'm uiteindelijk aan de wilgen gehangen. Uiteindelijk begon de muziek toch weer te kriebelen, dus heb ik dit keer de akoestische gitaar van stal gehaald. Daarnaast krabbel ik af en toe wat rijmpjes, dus misschien leuk om daar een combinatie in te vinden. Ik ben zeker geen gevorderde muzikant, maar... Lees meer »


Lid sinds: 21-03-2017, Instrument(en): Basgitaar - Gitaar

Ilan (Pianist en Bassist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 20-03-2017, Instrument(en): Piano - Basgitaar

Roy74 (Bassist en Overige Muzikanten)

hi, Ik ben Roy, leeftijd 42, wat wil ik? lekker spelen met leuke mensen. hou erg van jammen om eigen nummers te ontwikkelen maar covers zijn ook leuk. muziek invloeden; oude wave/postpunk joy division/new order/depeche mode/the cure funk/rock/pop/alternative; RHCP/Therapy/Gotcha/Jamiroquai/Primus/ verder; triphop (tricky/massive attack/... Lees meer »


Lid sinds: 19-03-2017, Instrument(en): Basgitaar - Overig

GerEwals (Bassist en Gitarist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 19-03-2017, Instrument(en): Basgitaar - Gitaar