Profiel van Jimbaut (Bassist)
Introductie
Gek van muziek, 10 jaar actief Spaanse gitaar gespeeld in Tuna Ciudad de Luz, een vrolijk studenten-muziekgezelschap uit Eindhoven. Ook altijd bij gezongen.
Een paar jaar terug heb ik 2 jaar les gehad op de basgitaar. Beetje mee stilgevallen. Ik wil het dringend weer oppakken, en nu ook om samen te gaan spelen met andere muzikanten! Want muziek maken is het leukste dat er is!
Bespeelde instrument(en)
- Basgitaar
→ bekijk alle bassisten advertenties