Bassisten

3516 Profielen in de categorie "Bassisten"

(Let op! Alleen profielen waar minstens een instrument is ingevuld worden getoond!)

Samupsj (Gitarist en Bassist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 17-10-2017, Instrument(en): Gitaar - Basgitaar

Jorren1008 (Bassist en Toetsenist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 16-10-2017, Instrument(en): Basgitaar - Toetsen

Doorman (Gitarist en Bassist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 15-10-2017, Instrument(en): Gitaar - Basgitaar

FrankSea (Drummer en Bassist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 12-10-2017, Instrument(en): Drums - Basgitaar

Lieswood (Gitarist en Bassist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 08-10-2017, Instrument(en): Gitaar - Basgitaar

Onurnamli (Gitarist en Bassist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 06-10-2017, Instrument(en): Gitaar - Basgitaar

Tbouman (Bassist en Zanger/Zangeres)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 04-10-2017, Instrument(en): Basgitaar - Vocalen

Pieter9957 (Zanger/Zangeres en Bassist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 03-10-2017, Instrument(en): Vocalen - Basgitaar

Paolo V (Bassist en Gitarist)

Hi Guys, I play bass guitar, and rhythm guitar, and I can do back vocals. I am looking for band/musicians to play, I have played for years and I did gigs in pubs. Bands that I like to play are Radiohead, Foo Fighters, Nirvana, Daft Punk, LCD soundsystem, The national, Mumford&Son; Pearl Jam, Strokes, Muse, The Black Keys, The Killers, Editors,... Lees meer »


Lid sinds: 30-09-2017, Instrument(en): Basgitaar - Gitaar

RegS (Bassist en Zanger/Zangeres)

Ik ben sinds 2008 de vaste bassist/ backing vocalist geweest van de Soester formatie "Crush". een landelijk operende coverband.. Ik speel muziek vanaf mijn 4e jaar .. begonnen met piano, zangervaring opgedaan door musicals, later overgegaan op gitaar en basgitaar .. diverse bands gespeeld; o.a The Nude, G-zone , Chicks&Tricks; ,(Haagse bands)... Lees meer »


Lid sinds: 29-09-2017, Instrument(en): Basgitaar - Vocalen

Danchik (Bassist en Producer)

Hallo! Ik ben Daniel(18) en woon pas net in Utrecht. Ik heb 2 jaar lang bas les gehad en die twee jaar ook in een rock bandje gespeeld in Enschede. Nu ik verhuisd ben naar Utrecht ben ik opzoek naar een nieuw bandje om verder te groeien. Ik speel van alles wel wat, als het maar geen metal is :) Lees meer »


Lid sinds: 24-09-2017, Instrument(en): Basgitaar - Studio / producer

Willem Jansen (Bassist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 22-09-2017, Instrument(en): Basgitaar

Wim55 (Bassist en Gitarist)

Wim de Wit uit Emmeloord Heb enige jaren bij een Piratenkoor bas gespeeld, maar vond die muziek niet mijn ding, ben toen met wat vrienden en broer samen gaan spelen, gewoon jammen en gaandeweg aardig reportoire opgebouwd van bekende en ook minder bekende nummers van oa CSNY, John Mayer, Bowie, Marmelade, CCR, Eagles, Dr.Hook, enz. We proberen nog... Lees meer »


Lid sinds: 21-09-2017, Instrument(en): Basgitaar - Gitaar

RuudPaulus (Bassist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 14-09-2017, Instrument(en): Basgitaar

Sophie_H (Gitarist en Bassist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 12-09-2017, Instrument(en): Gitaar - Basgitaar

Theozethof (Gitarist en Bassist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 11-09-2017, Instrument(en): Gitaar - Basgitaar

MJackson (Bassist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 10-09-2017, Instrument(en): Basgitaar

Tobhyasbey (Bassist en Gitarist)

Hoi, ik ben Gusti Massaquoi, ik speel bass gitaar. Ik zoek een bandje dat wil oefenen in Groningen. mijn speel niveau, wat ik kan spelen is: wish van stevie wonder, higher grounds cover van de red hot chili peppers. Ik ben op dit moment bezig met i like your style van de tower of power. Ik kan ook gitaar spelen Peaches and... Lees meer »


Lid sinds: 04-09-2017, Instrument(en): Basgitaar - Gitaar

Muziekmakenistegek (Gitarist en Bassist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 30-08-2017, Instrument(en): Gitaar - Basgitaar

Saewynn (Gitarist en Bassist)

Hey hey! Melissa is de naam, ik ben 21 jaar en ik speel al gitaar vanaf mijn 15e, en ben een tijdje geleden ook begonnen met bas. Ik ben de laatste jaren nogal een ''bedroom musician'' geweest, maar vond het hoognodig tijd om maar eens uit mijn schulp te kruipen! Ervaring met optreden heb ik dus niet, maar toch lijkt het met super leuk om... Lees meer »


Lid sinds: 26-08-2017, Instrument(en): Gitaar - Basgitaar