Profiel van Wim55 (Bassist en Gitarist)
Introductie
Wim de Wit uit Emmeloord
Heb enige jaren bij een Piratenkoor bas gespeeld, maar vond die muziek niet mijn ding, ben toen met wat vrienden en broer samen gaan spelen, gewoon jammen en gaandeweg aardig reportoire opgebouwd van bekende en ook minder bekende nummers van oa CSNY, John Mayer, Bowie, Marmelade, CCR, Eagles, Dr.Hook, enz.
We proberen nog iedere 2 weken samen te komen, maar vaak kan er 1 niet, waardoor het soms niet doorgaat, wat ik heel vervelend vind en daarom zoek ik eigenlijk iets erbij, het liefst een beetje in de regio Noordoostpolder.
Ik kan geen noten lezen en doe dus alles op gehoor.
Bespeelde instrument(en)
- Basgitaar
→ bekijk alle bassisten advertenties - Gitaar
→ bekijk alle gitaristen advertenties