Profiel van Saewynn (Gitarist en Bassist)

22 keer bekeken

Introductie

Hey hey!

Melissa is de naam, ik ben 21 jaar en ik speel al gitaar vanaf mijn 15e, en ben een tijdje geleden ook begonnen met bas.
Ik ben de laatste jaren nogal een ''bedroom musician'' geweest, maar vond het hoognodig tijd om maar eens uit mijn schulp te kruipen! Ervaring met optreden heb ik dus niet, maar toch lijkt het met super leuk om ervaring in een band op te kunnen doen! Qua genres waar ik geïnteresseerd in ben, zou het voor mij neerkomen op metal, rock, etc. Ik woon in Appingedam, en ben zeker niet te lui om heen en weer te gaan in de provincie Groningen!

Cheers,
Melissa

Bespeelde instrument(en)

Advertentie(s) van deze gebruiker