Profiel van Tobhyasbey (Bassist en Gitarist)
Introductie
Hoi, ik ben Gusti Massaquoi, ik speel bass gitaar.
Ik zoek een bandje dat wil oefenen in Groningen.
mijn speel niveau, wat ik kan spelen is:
wish van stevie wonder,
higher grounds cover van de red hot chili peppers.
Ik ben op dit moment bezig met i like your style van de tower of power.
Ik kan ook gitaar spelen Peaches and Regalia-playthrough
https://www.youtube.com/watch?v=_OFJ8p7gWYg&ab_channel=FeodorGustavMassaquoi
contact:
[Gebruik het contactformulier]
[Gebruik het contactformulier]
Bespeelde instrument(en)
- Basgitaar
→ bekijk alle bassisten advertenties - Gitaar
→ bekijk alle gitaristen advertenties