Profiel van Tobhyasbey (Bassist en Gitarist)

β˜† 21 keer bekeken

Introductie

Hoi, ik ben Gusti Massaquoi, ik speel bass gitaar.

Ik zoek een bandje dat wil oefenen in Groningen.

mijn speel niveau, wat ik kan spelen is:
wish van stevie wonder,
higher grounds cover van de red hot chili peppers.

Ik ben op dit moment bezig met i like your style van de tower of power.

Ik kan ook gitaar spelen Peaches and Regalia-playthrough
https://www.youtube.com/watch?v=_OFJ8p7gWYg&ab_channel=FeodorGustavMassaquoi


contact:
[Gebruik het contactformulier]
[Gebruik het contactformulier]

Bespeelde instrument(en)

Advertentie(s) van deze gebruiker