Gitaristen

7770 Profielen in de categorie "Gitaristen"

(Let op! Alleen profielen waar minstens een instrument is ingevuld worden getoond!)

Jwtje1 (Gitarist)

Ik ben Joost geboren op 18 januari in 1996. Ik speel sinds mijn 14e gitaar en heb nooit les gehad, (wat ik overigens wel dolgraag wil) Ik ben ernstig onder invloed van Pink Floyd en die style is ook een beetje wat ik dus voornamelijk speel op mijn electrische gitaar. Als ik mijn akoestische gitaar in de hand neem dan ben ik meer de singer... Lees meer »


Lid sinds: 10-11-2012, Instrument(en): Gitaar

Pewege (Gitarist en Zanger/Zangeres)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 10-11-2012, Instrument(en): Gitaar - Vocalen

Stinkend Rijk (Drummer en Gitarist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 08-11-2012, Instrument(en): Drums - Gitaar

Marteekels (Gitarist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 07-11-2012, Instrument(en): Gitaar

DylanSmink (Bassist en Gitarist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 07-11-2012, Instrument(en): Basgitaar - Gitaar

ChrisRuedisueli (Gitarist en Bassist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 07-11-2012, Instrument(en): Gitaar - Basgitaar

Kelvin (Bassist en Gitarist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 07-11-2012, Instrument(en): Basgitaar - Gitaar

HansDirx (Gitarist en Bassist)

Ik ben gitarist, songschrijver en speel sinds de 80er jaren in Rotterdamse bands als Cry Havoc, Narcissus Rex en The Bride. Nu in de band Katie Kruel. Inspiratiebronnen: Neil Young, Stooges, Patti Smith, ACDC, Birthday Party, Swans, Alice In Chains, PJ Harvey, Melvins, QOTSA. Lees meer »


Lid sinds: 05-11-2012, Instrument(en): Gitaar - Basgitaar

Emopawn (Gitarist en Drummer)

Wij zijn de Beverley Hills Dildo Cleaners, Psycho Rockband uit Rotterdam. De band bestaat uit de gitarist Marcus Ent, Zangeres Valerie H. en drummert Sylvana. Wij zoeken een vrouwelijke bassist liefst in de omgeving Rotterdam. Durf jij het aan ? Contacteer ons ! [Gebruik het contactformulier] [Gebruik het contactformulier] Lees meer »


Lid sinds: 05-11-2012, Instrument(en): Gitaar - Drums

Iwanmusic (Zanger/Zangeres en Gitarist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 04-11-2012, Instrument(en): Vocalen - Gitaar

Jesses (Gitarist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 04-11-2012, Instrument(en): Gitaar

Rob_Heeren (Drummer en Gitarist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 04-11-2012, Instrument(en): Drums - Gitaar

Roger Paolo (Bassist en Gitarist)

39 jaar, uit Breda, 2 kinderen, 1 vriendin en muzikant dus. Ik heb 15 jaar opgetreden als DJ, daarvoor speelde ik als bassist in een aantal bands. Sinds het begin van dit jaar ben ik weer in bands aan het spelen, als invaller en gelegenheids ensembles. Lees meer »


Lid sinds: 03-11-2012, Instrument(en): Basgitaar - Gitaar

Oscar el mariachi (Bassist en Gitarist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 03-11-2012, Instrument(en): Basgitaar - Gitaar

Robin Dos Santos (Zanger/Zangeres en Gitarist)

Hi! Wij zijn The Sunrise Paradise. We maken commerciële poprock met een kruidig jaren 80 sausje. Ons eerste EP'tje staat op Spotify en we zijn nu bezig met een aantal serieuze singles met een hele andere sound & feel. Wij zoeken een toetsenist. Heb jij zin om samen met ons je ziel en zaligheid in dit project te leggen? Stuur dan echt even een... Lees meer »


Lid sinds: 02-11-2012, Instrument(en): Vocalen - Gitaar

Nana (Gitarist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 31-10-2012, Instrument(en): Gitaar

Shay (Zanger/Zangeres en Gitarist)

hallo mij naam is shay,uit Gelderland en ben samen met 'n gitarist opzoek na seriuse mense om n band te starten,onze intresses zijn erg breed van rap tot rock en we schrijven zelf veel maar vind nie erg om ook wat covers te maken,we hebben n repetitieruimte en kunne min 2 keer per week optreden,ben je boven 25jaar en wil je je graag toevoegen aan... Lees meer »


Lid sinds: 30-10-2012, Instrument(en): Vocalen - Gitaar

Bluesgek (Gitarist)

Hoi, ik ben Paul (63) een ervaren solo-gitarist (25 jaar Captain Midnight) en zoek weer een gezellige hobby band voor wel serieuze aanpak. Hou van moderne blues (Robben Ford, Larry Carlton etc.) en rock (oldscool), en het plezier [Gebruik het contactformulier] en toe optreden in oost-nederland prima! Groet, Paul Lees meer »


Lid sinds: 28-10-2012, Instrument(en): Gitaar

Marlouc (Gitarist en Zanger/Zangeres)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 28-10-2012, Instrument(en): Gitaar - Vocalen

Mitchel en Ronald (Drummer en Gitarist)

Deze gebruiker heeft nog geen introductie geschreven.


Lid sinds: 27-10-2012, Instrument(en): Drums - Gitaar